اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک عضو شورای شهر اهواز:

همه چیز از قبل در انتخاب کمیسیون‌ها بسته شده بود

یک عضو شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه در انتخاب کمیسیون‌ها همه چیز از قبل به صورت غیر کار‌شناسی بسته شده است.

همه چیز از قبل در انتخاب کمیسیون‌ها بسته شده بود

سید محمدجواد رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از اینکه کاری در شورا به دست من نیست ناراحت نیستم چرا که دیگر از این فاز گذشتم که بخواهم بگویم آرزو بر جوانان عیب نیست.

وی بیان کرد: وقتی در کمیسیون حقوقی و املاک یک نفر مثل حسین حیدری را که کار‌شناس مسائل حقوقی بوده راه نمی‌دهند من چه استنباطی باید داشته باشم.

این عضو شورای شهر اهواز افزود: اگر ما آمده‌ایم در شورا که دوباره جایگاهی پیدا کنیم کاملا غلط است. من با کسی مشکل ندارم اما این راه خدمت نیست.

وی با بیان اینکه در انتخاب کمیسیون‌ها همه چیز از قبل به صورت غیر کار‌شناسی بسته شده است، افزود: اگر اعضای شورای شهر از نظر کاری با یکدیگر تفاهم داشته باشند نباید با یکدیگر بر سر ادامه جلسه مشاجره کنند.

وی در ادامه به مدیریت جلسه اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد آقای علاسوند در اداره جلسات از توان لازم برخوردار نیست چراکه مدیریت جلسه باید کسی باشد که بتواند به خوبی جلسه را اداره کند.

وی در خصوص شایعات مبنی بر رد صلاحیت شهردار اهواز گفت: شاید شهردار جدید از دید من شاخص‌های لازم را نداشته باشد اما در کل دلم نمی‌خواهد که بار دیگر شهرداری اهواز در یک دست انداز پر پیچ و خم فرو افتد.

رضوی ادامه داد: به نفع شهر اهواز نیست که مجددا در دست انداز انتخاب شهردار بیافتد بلکه باید آرامشی ایجاد کرد که شهرداری کار خود را انجام دهد.

وی در خصوص انتخابات انجام شده در شورای شهر بیان کرد: انتخابات صورت گرفته در شورا یک سناریویی بوده که پرده اول آن انتخاب رییس شورا و پرده‌های دوم و سوم آن انتخاب شهردار و اعضای کمیسیون‌ها بود و خدا کند که به پرده سوم ختم شده و دیگر شورا به کار اصلی خود بپردازد.

عضو شورای شهر اهواز خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه در اینکه شورا از ریل خارج نشود بسیار موثر و نقش به سزایی دارد.

انتهای پیام/72015/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول