اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاوراستاندار تهران در امور ایثارگران صورت گرفت

بررسی مشکلات ایثارگران قرچک

نشست بررسی مشکلات ایثارگران با حضور مشاور استاندار تهران در امور ایثارگران در فرمانداری قرچک برگزار شد.

بررسی مشکلات ایثارگران قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، جلسه بررسی مشکلات ایثارگران با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، بهروز کرمی مشاور استاندار تهران در امور ایثارگران، کشاورز مشاور امور ایثارگران فرمانداری، مدیران و مسئولان امور ایثارگران ادارات شهرستان قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان قرچک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: مردم شهرستان قرچک در هشت سال دفاع مقدس جزو پیشگامان نهضت در دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده و خواهند بود.

رضا ریاحی با اشاره به اینکه رژیم بعث عراق با تجهیزات کامل و به پشتوانه حمایت استکبار جهانی ناجوانمردانه به ایران حمله کرد، افزود: مردم غیور و ارزشمند ایران اسلامی اعم از زن و مرد، پیر و جوان با دست خالی در برابر تهاجمات دشمنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) تمام معادلات جنگ را رصد می‌کرد، افزود: این معادلات و روشنفکری بنیانگذار کبیر انقلاب بود که با کمک رزمندگان توانستیم در هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهادت طلبی، ایثار، رشادت، پشتیبانی از ولایت فقیه و اطاعت از فرامین رهبری رمز اصلی پیروزی ما در جنگ بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ضمن پاسداشت زحمات مادران و پدران شهدا و جانبازان در هشت سال جنگ تحمیلی، بیان داشت: مادران و پدران شهدا به گردن ما حق ویژه‌ای دارند و به این عزیزان که فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی و انقلاب هدیه کردند احترام بگذاریم.

فرماندار قرچک عنوان کرد: حوزه ایثارگران در ادارات شهرستان برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران فعال و به بررسی مشکلات این عزیزان بپردازند.

رضا ریاحی در پایان سخنان خود به سخنی از حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه جانبازان و ایثارگران رهبران این نهضت هستند اشاره کرد و افزود: رسیدگی به امور ایثارگران نمایشی نباشد و خدمت رسانی به این قشر زحمت کش واقعی و برای رضای خدا باشد.

هفته دفاع مقدس عصاره اسلام ناب است

مشاوراستاندار تهران در امور ایثارگران با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس عصاره اسلام ناب محمدی و محصول آن فرزندان رشید این مرز و بوم است.

بهروز کرمی گفت: مدیران و روسای ادارات سربازان خط مقدم خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی در حوزه ایثارگران انجام شده است، افزود: مهمترین رسالت مدیران و مسئولان امور ایثارگران ادارات استمرار را شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

مشاور استاندار تهران خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ما پاسداری از خون شهدا و تمام ارزش‌های اسلامی یعنی قرآن است.

کرمی با اشاره به اینکه جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مداوم برگزار شود، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مردم به‌ ویژه مدیران است و تمام روسا در راستای رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده شهدا گام بردارند.

مشاور استاندار تهران تصریح کرد: بازدید از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران باید سرلوحه فعالیت‌های اجرایی و مسئولان ادارات باشد و گزارشات این بازدیدها به فرمانداری ارائه شود.

این گزارش حاکی است، در پایان این نشست روسا و مسئولان امور ایثارگران ادارات شهرستان قرچک مشکلات و درخواست‌های خود را بیان کردند و مشاور استاندار تهران در امور ایثارگران قول مساعد داد که این مشکلات به‌زودی حل شود.

انتهای پیام/2462/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول