اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مترصد واگذاری زمین برای احداث هستیم

احداث مجموعه ورزشی و فرهنگی در ورزقان با 500 میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل مجتمع مس سونگون ورزقان گفت: مترصد واگذاری زمین برای احداث مجموعه ورزشی و فرهنگی در ورزقان هستیم.

احداث مجموعه ورزشی و فرهنگی در ورزقان با 500 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، رضا شریفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مجموعه ورزشی و فرهنگی در زمینی به وسعت 40 هکتار احداث خواهد شد که  برای اجرای آن 500 میلیارد ریال اعتبار اولیه پیش بینی شده است.

وی افزود: نقشه‌های اجرایی این طرح از سال گذشته آماده است و در صورت واگذاری زمین مورد نیاز از سوی مسئولان شهرستان بزودی عملیات اجرای طرح آغاز خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع مس سونگون ورزقان احداث این مجموعه ورزشی را در توسعه ورزش منطقه بسیار مؤثر دانست و افزود: در این مجموعه ورزشی سالن‌های ورزشی چندمنظوره بویژه ورزش فوتبال ،هندبال و والیبال وهمچنین استخر سرپوشیده و کمپ‌های اقامتی تیم‌های ورزشی پیش‌بینی شده است که طراحی‌های فنی لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است.

شریفی توسعه ورزش همگانی را از رویکردهای اصلی این مجتمع برای ترویج و حمایت از ورزش در منطقه اعلام کرد و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با عنوان ورزش و نشاط که هفته گذشته از شبکه‌های سوم و سهند بصورت زنده پخش شد را در این راستا دانست.

وی گفت: توسعه اماکن و امکانات ورزشی برای تمام اقشار مردم در اولویت کاری مجتمع مس سونگون در این منطقه محروم است.

مدیرعامل مجتمع مس سونگون ورزقان نفش فعال این شرکت را در حمایت از فعالیت‌های اجتماعی از جمله حمایت از زلزله‌زدگان منطقه و توسعه ورزش یادآور شد و افزود: این شرکت در حد توان خود برای منطقه هزینه‌های زیادی کرده و در صورت لزوم این حمایت ها را تداوم خواهد داد.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول