اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

سامانه 197 پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس است

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر ضرورت توجه مردم به سامانه 197 نیروی انتظامی، گفت:‌ این سامانه پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس محسوب می‌شود.

سامانه 197 پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس است

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: پلیس همواره خود را در معرض نظارت مردم می‌بیند.

وی ادامه داد: نظارت مردم ضمن کمک به رفع کمبودها باعث ارتقای سطح کیفی کار نیروی انتظامی می‌شود.

وی تصریح کرد: شهروندان از طریق سامانه 197 پل ارتباطی با پلیس، می‌توانند نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را مطرح کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه دفتر نظارت همگانی انتظامی استان ایلام آماده دریافت دیدگاه‌های آحاد مردم است، افزود: مردم می‌توانند در قالب این سامانه انتقادات خود را از روند اجرایی برنامه‌های پلیس ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه 197 آماده دریافت پیشنهادات همشهریان در خصوص اجرای مطلوب برنامه‌های پلیس است، افزود: مردم می‌توانند از طریق این سامانه پیشنهادات سازنده خود را به مسئولان انتظامی استان نیز ارائه کنند.

این مسئول با بیان اینکه به شکایات مردمی از طریق این سیستم رسیدگی می‌شود، افزود: در صورت شکایت مردم از نحوه عملکرد نیروی انتظامی به شکایات مردمی در کوتاهترین زمان پاسخ داده می‌شود.

دولتی با تاکید بر ضرورت توجه مردم به سامانه 197 نیروی انتظامی، گفت:‌ این سامانه پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس محسوب می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس از مردم و برای مردم است، ادامه داد: برای ارتقای سطح مأموریت‌های پلیس ارائه هرگونه پیشنهاد ضرورت داشته از این رو سامانه 197 در طول شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های هم‌استانی‌ها درباره عملکرد پلیس است.

وی در ادامه از رشد پنج درصدی تماس‌های مردمی با دفتر نظارت بازرسی انتظامی استان در 5 ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: بر این اساس در بحث تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس 25 درصد افزایش و شکایت از عملکرد ناجا و کارکنان نیز 16 درصد منفی کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه انتقادات سازنده موجب پیشرفت هر سازمان است، خاطرنشان کرد: ارتباط مردم با سامانه 197 موجب افزایش مشارکت صحیح و بیشتر مردم در طرح‌ها، کاهش میزان جرائم و تخلفات احتمالی کارکنان می‌شود.

انتهای پیام/2246/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول