اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی:

دینداری و مردمی بودن بزرگ‌ترین مزیت پلیس در ایران است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: دینداری پلیس ایران بزرگ‌ترین مزیت آن در میان سایر پلیس‌های دنیا است.

دینداری و مردمی بودن بزرگ‌ترین مزیت پلیس در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین اسلام غلامی ظهر امروز در جمع نیروهای پلیس تبریز ضمن تبریک هفته ناجا اظهار کرد: مردمی بودن امتیاز برتری پلیس ایران نسبت به سایر پلیس‌های جهان است.

وی امنیت را بزرگ‌ترین نعمت‌ الهی دانست و افزود: عمده امتیاز حکومت صالحان همان امنیت است و ارزش آن بسیار مهم است بطوریکه حتی عبادت خداوند نیز در سایه امنیت مقدور می‌شود.

غلامی در ادامه به نقش مردم در تامین امنیت اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به یک جامعه مطلوب و امن باید مردم در صحنه حضور داشته و در انجام ماموریت‌ها به یاری پلیس بشتابند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی در ادامه، دیانت، اخلاق نیک، اقتدار و هوشیاری را مهم‌ترین شاخصه‌های پلیس اعلام کرد و افزود: وجود این شاخصه‌ها باعث ایجاد اعتماد در مردم و افزایش همکاری آنها با نیروی انتظامی می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی مشارکت همه جانبه مردم در ماموریت‌های ناجا در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی را مهم‌ترین عامل موفقیت این طرح بیان کرد.

انتهای پیام/60002/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول