اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی:

اعضای باند کلاهبرداری از دامداران در خراسان شمالی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای باند 4 نفره‌ای که در پوشش کاروان‌های زیارتی از دامداران شهرستان گرمه کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

اعضای باند کلاهبرداری از دامداران در خراسان شمالی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، صفوه‌الله‌ امام‌وردی محمدی اظهار کرد: طی هفته گذشته در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی ناشناس به شهر درق وارد شده‌اند و با مراجعه به دامداری‌ها و اهالی روستاهای منطقه به جمع‌آوری نذورات اقدام می‌کنند، بلافاصله گروهی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی به این شهرستان عزیمت کردند و اطلاعات دریافت شده را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کشف صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضایی یکی از اعضای این باند کلاهبرداری را در حالی که از آخرین طعمه خود کلاهبرداری کرده بود، دستگیر کردند.

محمدی گفت: متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی گرمه منتقل شد و در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشود و دو همدست دیگرش را نیز معرفی کرد، که سه همدست دیگر نیز در شهر میامی مخفی شده بودند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با دریافت نیابت قضایی به میامی اعزام شدند و پس از چند ساعت بررسی و تعقیب و مراقبت، سه همدست دیگر این پرونده شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شدند.

محمدی افزود: همچنین طی این عملیات 2 دستگاه خودروی وانت پیکان و 10 رأس احشام که از طعمه‌ها گرفته شده بود، کشف شد.

وی اظهار کرد: پس از دستگیری اعضای این باند چهار نفره هشت مالباخته که با ترفندهای مختلف از آنان کلاهبرداری شده بود، شناسایی و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی گرمه هدایت شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در مورد ترفند این متهمان برای به دام انداختن طعمه‌هایشان گفت: متهمان به شکل دو تیم دو  نفره با پوشیدن لباس روحانیت با خودروهای وانت پیکان به دامداری‌های اطراف روستاهای شهرستان گرمه و جاجرم مراجعه و اظهار می‌کردند از اعضای کاروان زیارتی هستند و نذورات را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان این پرونده پس از تحقیقات به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: سه نفر از عاملان اصلی این پرونده روانه زندان شدند.

انتهای پیام/63002/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول