اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز آموزش مجازی موسسه آموزش علوم بازرگانی برگزار می‌کند

دوره مجازی کاربردی مدیریت تبلیغات و برندسازی در قم

دوره مجازی کاربردی مدیریت تبلیغات و برندسازی زیر نظر مرکز آموزش علوم بازرگانی استان قم برگزار می‌شود.

دوره مجازی کاربردی مدیریت تبلیغات و برندسازی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به اینکه دسترسی آسان به فضای مجازی بسیاری از کارها را آسان کرده است، مرکز آموزش مجازی موسسه آموزش علوم بازرگانی استان قم نیز نسبت به برگزاری دوره مجازی کاربردی مدیریت تبلیغات و برند‌سازی در قم اقدام کرده است.

برای شرکت در این دوره کاربردی نیازی به حضور در فضای حقیقی نیست و علاقه‌مندان می‌توانند با بهره‌وری از فضای مجازی در هر ساعت از شبانه روز و در هر محلی که تمایل دارند در این دوره شرکت کرده و مطالب مورد نیاز خود را آموزش ببینند.

دوره مجازی کاربردی مدیریت تبلیغات از جمله دوره‌های آموزشی است که زیر نظر موسسه آموزش علوم بازرگانی استان قم با همکاری مرکز آموزش مجازی گروه پژوهشی صنعت آریانا برگزار می‌شود.

در این دوره مخاطبان با خلق و مدیریت برند موفق، ایجاد و راهبری کمین‌های تبلیغاتی موثر و خلاق، استراتژی‌های خلق ایده و پیام‌های تبلیغی موثر، شناخت انواع روش‌های تبلیغاتی و رسانه‌های مناسب برای جذب مشتری آشنا خواهند شد.

شرکت‌کنندگان در دوره الکترونیکی مدیریت تبلیغات و برند‌سازی نه تنها با انواع روش‌های تبلیغ و ترویج برند سازمان و محصولات آشنا می‌شوند بلکه به خلق و مدیریت برند قدرتمند و به‌کارگیری صحیح و موثر تبلیغات به شناخته شدن بیشتر در بازار جذب مشتریان بیشتر و وفادارتر و فروش بهتر کمک شایانی می‌کند.

مدت زمان برگزاری این دوره معادل 32 ساعت آموزشی پیش‌بینی شده و مخاطبان می‌توانند به صورت 24 ساعته در کل هفته با دسترسی به اینترنت از محتوای آموزشی بهره ببرند.

مهم‌ترین محتوای این دوره شناخت مفهوم برند و ویژگی‌های برند موفق، نکات کلیدی در خلق مدیریت برند، مراحل ایجاد برند و معرفی آن، کاربرد تبلیغات در قدرتمند سازی برند، خلق و راهبری کمپین‌های تبلیغاتی و ترویجی، استراتژی‌های خلق ایده و ایجاد پیام و انواع رسانه‌ها و تبلیغات صحیح و به موقع است.

دوره الکترونیکی مدیریت تبلیغات و برند‌سازی برای مدیران ارشد سازمان‌ها، مدیران و مشاوران بازاریابی و فروش و فعالان خلق و اجرای تبلیغات است.

برای تدریس این دوره آموزشی امیر اخلاصی در نظر گرفته شده است که در رشته مدیریت (گرایش بازاریابی) از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده است.

این استاد برجسته دارنده مدرک MBA از دانشگاه صنعتی شریف است که مشاوره و اجرای پروژه‌های مرتبط با مدیریت سازمان‌های مختلف را عهده‌دار بوده است.

وی همچنین ترجمه و تألیف کتب متعدد در زمینه تبلیغات و برندینگ را نیز انجام داده و در دانشگاه‌های صنعتی شریف، دانشگاه تهران و موسسه‌های آموزشی معتبر نیز به تدریس اهتمام داشته است.

انتهای پیام/78005/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول