اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی مطرح کرد

سفر رئیس جمهور به نیویورک فرصتی برای تبیین مواضع ایران در مجامع بین‌المللی

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی سفر رئیس‌جمهور به نیویورک را فرصت ارزشمندی برای تبیین مواضع شفاف ایران در مجامع بین‌المللی دانست.

سفر رئیس جمهور به نیویورک فرصتی برای تبیین مواضع ایران در مجامع بین‌المللی

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، اظهار داشت: حضور ریاست جمهوری ایران در مقر سازمان ملل متحد، فرصتی برای انتقال پیام ملت ایران به جهانیان است.

وی این سفر را فرصت مغتنمی برای تبیین صحیح مواضع جمهوری اسلامی ایران، در حضور سران جوامع بین‌المللی عنوان کرد و افزود: جوامع بین‌المللی باید از مواضع خیرخواهانه ایران اسلامی و نیات خداپسندانه آن آگاه شوند و بدانند بکارگیری سلاح‌های هسته‌ای هرگز با مواضع شرعی و اخلاقی ایران هم‌سویی ندارد.

قهرمانی با اشاره به نمونه‌های عینی از حضور ایران برای کمک به ملت‌های مظلوم و ستمدیده دیگر کشورها، تصریح کرد: ایران اسلامی همواره پیام‌آور صلح و دوستی برای تمام ملت‌ها بوده و خیرخواه تمام جهانیان است.

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به دستاوردهای گوناگون ایرانیان در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی و ...، اظهار داشت: تمامی پیشرفت‌های ملت ایران متعلق به بشریت است و برای رهایی مظلومان از چنگال ستمگران، این پیشرفت‌ها را به دیگر کشورها و ملت‌ها نیز صادر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استقلال یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: ایران اسلامی همواره با اقتدار و عظمت از دستاوردهای انقلاب خود که ثمره خون شهیدان آن است، دفاع می‌کند و در این راه ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند.

قهرمانی سفر رئیس جمهور ایران به نیویورک را به فال نیک گرفت و افزود: امیدواریم این سفر، با تبیین روشن مواضع ایران و دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی، نتایج خوبی برای کشورمان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/61006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول