اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی دولت در رشت:

روحانی در نیویورک با تدبیر و منطق از حقوق ملت دفاع می‌کند

سخنگوی دولت گفت: روحانی برای دفاع از حقوق ملت بزرگ ایران در راه سازمان ملل متحد است تا در یک مذاکره رو در رو با کسانی که نمی‌خواهند حقوق یک ملت بزرگ را به رسمیت بشناسند با تدبیر و منطق بتواند حقوق ملت را استیفا کند.

روحانی در نیویورک با تدبیر و منطق از حقوق ملت دفاع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد باقر نوبخت بعد از ظهر امروز در جمع فرهنگیان گیلان با اشاره به آغاز سال تحصیلی در دبیرستان شهید بهشتی این شهر، وجود موقعیت‌های برابر برای رسیدن به مدارج بالاتر را از ویژگی‌های بارز نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی ایران دانست.

* نقش دبیرستان شهید بهشتی رشت در دفاع مقدس

وی به نقش دبیرستان شهید بهشتی در دوران پیروزی انقلاب و سخنرانی‌هایی که در این دبیرستان در آن دوران انجام شد اشاره کرد و گفت: معلمان و دانش‌آموزان این دبیرستان نقش مهمی در مبارزات پیروزی انقلاب در گیلان و پس از آن در دوران دفاع مقدس و عرصه سازندگی کشور داشتند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با گرامیداشت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: احترام به بزرگان و پیشکسوتان عرصه علم و دانش و دفاع مقدس را هرگز فراموش نکنیم و به فرزندان خود بیاموزیم.

* تحریم‌ها هجمه دشمن علیه ایران است

وی، اضافه کرد: این امکان پس از انقلاب به وجود آمد تا هیچ محدودیتی برای اینکه افراد به مدارج بالا برسند وجود نداشته باشد و ممکن است روزی یکی از دانش‌آموزان این دبیرستان روزی رئیس جمهوری ایران شود.

نوبخت، پایان دفاع مقدس را پایان دشمنی علیه کشورمان ندانست و خاطرنشان کرد: این هجمه‌ها اکنون به صورت تحریم‌های گسترده اقتصادی ظاهر شده و امروز نیز باید با منطق و بیان از کشور دفاع کرد.

* سفر روحانی به نیویورک برای دفاع از حقوق ملت است

وی، به سفر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و یادآور شد: امروز مردی از کشورمان برای دفاع از حقوق ملت بزرگ ایران در راه سازمان ملل متحد است تا در یک مذاکره رو در رو با کسانی که نمی‌خواهند حقوق یک ملت بزرگ را به رسمیت بشناسند با تدبیر و منطق و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب با یک نرمش قهرمانانه بتواند حقوق ملت را استیفا کند.

نوبخت از خانواده‌های معظم شهدا خواست برای پیروزی رئیس جمهوری در نیویورک دعا کنند.

* دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور

استاندار گیلان نیز در مراسم مذکور، دانش‌آموزان را آینده سازان کشور دانست و اظهار کرد: آینده کشور در اختیار دانش‌آموزان است.

کیهان هاشم‌نیا، با اشاره به حضور نوبخت در دوران تحصیل خود در دبیرستان شهید بهشتی، افزود: در آن دوران کسی تصور نمی‌کرد فردی که در کنارش است زمانی تصدی معاون رئیس جمهور را به‌عهده می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید با جدیت و الگو قرار دادن بزرگانی که در این دبیرستان تحصیل کردند به فکر خدمت به مملکت خود باشند.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول