اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

نقش ورامینی‌ها در انقلاب اسلامی ستودنی و ماندگار است

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نقش ورامینی‌ها در انقلاب اسلامی گفت: نقش موثر ورامینی‌ها در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستودنی و برای همیشه ماندگار است.

نقش ورامینی‌ها در انقلاب اسلامی ستودنی و ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس امشب به همت شهرداری ورامین جمعی از مسئولان شهرستان ورامین از بیت خانواده‌های معظم شهیدان امیر سرلشکر خلبان علیرضا فتوحی شعار، اولین آزاده شهید بهروز ترکاشوند، ارتشی شهید عباس بوربور و شهید محمدرضا برزده بازدید و لوح یادبود شهرداری ورامین به پدران، مادران و خانواده محترم آنان اهدا شد.

در این بازدید چند ساعته که امیر سرتیپ دکتر سیدمحمدحسن نامی جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، احمد کاشانی رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران، محمدرضا تاجیک معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند، پدران، مادران و اعضای خانواده شهدای مذکور به ذکر خاطراتی از این شهدای گرانقدر دفاع مقدس و جنگ تحمیلی پرداختند.

امیر سرتیپ دکتر سیدمحمدحسن نامی در این دیدارها با تقدیر از نقش موثر ورامینی‌ها در انقلاب و دفاع مقدس گفت: همان‌طور که حضرت امام فرمودند جوانان ورامین بر این انقلاب حق ویژه‌ای دارند و اقدامات ارزشمند آنان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، پیروزی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ستودنی و برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

وی افزود: در برهه زمانی کنونی نقش ما بازماندگان از قافله شهدا سنگین بوده و همانند این شهدای معظم باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن با جان و دل پاسداری کنیم.

انتهای پیام/2462/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول