اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت

بهره‌برداری از مرکز اتفاقات و عملیات امور برق اندیشه

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مرکز اتفاقات و عملیات امور برق اندیشه تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از مرکز اتفاقات و عملیات امور برق اندیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مرکز اتفاقات و عملیات امور برق اندیشه تبریز هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان دانست و اظهار کرد: اکنون وظیفه ماست که در ادامه راه شهدا و در سنگر سازندگی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

افشین روشن‌میلانی با اشاره به لزوم واکنش سریع در حوادث شبکه برق تاکید کرد: با راه‌اندازی این واحد در امور برق اندیشه، ضریب اطمینان پایداری شبکه برق در این منطقه کلانشهر تبریز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی کاهش زمان خاموشی را از دیگر مزایای وجود این مرکز عنوان کرد و افزود: با توجه به وسعت شهرک اندیشه و توسعه مستمر آن راه‌اندازی این مرکز اقدامی بسیار مهم در حوزه توزیع برق تبریز می‌باشد.

وی با اشاره به وجود بیش از 50 هزار مشترک برق در امور برق اندیشه تشریح کرد: بعد از تاسیس این امور، کار اتفاقات این منطقه توسط امور برق قراملک و اداره برق سردرود انجام می‌شد که با توجه به وسعت شبکه ضروری بود تا این امور به طور مستقل دارای مرکز اتفاقات و عملیات باشد.

میلانی ضمن تقدیر از پرسنل تلاشگر امور برق اندیشه تصریح کرد: جلوگیری از استفاده غیرمجاز در شبکه و کاهش تلفات شبکه، افزایش راندمان شبکه توزیع برق، رفع سریع مشکلات مطرح شده، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و در نهایت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در حداقل زمان ممکن از جمله مزایای مرکز اتفاقات و عملیات می‌باشد.

وی در پایان خاطر نشان شد: مشکلات و سختی‌های موجود در صنعت برق نباید مانع خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان باشد و بر همین اساس کارکنان این صنعت با جان و دل به مردم خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/60002/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول