اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 مهر ماه جاری صورت می‌گیرد

بیست و سومین جشنواره تئاتر در زاهدان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیست و سومین جشنواره تئاتر 10 مهرماه جاری در زاهدان برگزار می‌شود.

بیست و سومین جشنواره تئاتر در زاهدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عباس دانشی، اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره تئاتر استان به منظور ایجاد رقابت سالم بین هنرمندان و آشنا شدن هنرمندان با آثار همدیگر 10، تا 12 مهرماه در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.

وی افزود: از تعداد 23 نمایشنامه ارسال شده به دبیرخانه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تعداد 15 نمایشنامه از شهرهای مختلف استان،مورد بازبینی قرار گرفت که در نتیجه شش نمایشنامه در جشنواره تئاتر استان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: نمایشنامه رویای آمریکایی از زاهدان به کارگردانی مجتبی رضائی، زهم و کپن از ایرانشهر به کارگردانی نصیر ملازهی، آوای دختر نیمروز از زابل به کارگردانی احمد گل بیگی، پیش از تمدن سگ‌ها از زاهدان به کارگردانی مهدی تقی‌زاده، سرنوشت غم انگیزه یک جن‌گیر از زاهدان به کارگردانی علی جامی و آسمان روزهای برفی از زاهدان به کارگردانی احسان سالاری در این جشنواره با هم به رقابت می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت با تصمیم هیئت داوران دو نمایشنامه به جشنواره منطقه ای راه پیدا می کند.

دانشی در پایان بیان داشت: اساتید برجسته استان علی اصغر انصاف جو، سلمان فارسی صالح زهی، علی ارجونی و حمیدرضا سلیمانی کار بازبینی این جشنواره را برعهده داشتند.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول