اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

کسب موقعیت مطلوب با تحصیل، تهذیب و ورزش امکان‌پذیر است

فرماندار لنده با اشاره به اهمیت و جایگاه علم در زندگی انسان گفت: دانش‌آموزان تنها با تحصیل، تهذیب و ورزش می‌توانند جایگاه علمی خود را کسب کنند و به نقطه مطلوب علمی برسند.

کسب موقعیت مطلوب با تحصیل، تهذیب و ورزش امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان در مراسم زنگ ایثار و مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز گفت: حضور صدها هزار دانش‌آموز در میدان‌های جنگ نشان از بصیرت والای آنان در تشخیص راه درست از باطل بوده که ملت ایران رتبه اول جهانی را در این زمینه کسب کرده‌اند.

فرماندار لنده افزود: درصد بالایی از رزمندگان دفاع مقدس را دانش‌آموزان زیر 20 سال تشکیل داده بودند و استقامت و تلاش ‌آن‌ها صبر و طاقت رژیم بعث را از بین برده بود.

ما برای خوشحالی شما گریه نمی‌کنیم

این آزاده سرافراز در ادامه با بیان خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس گفت: زمانی که در اسارت بوده‌ایم سه دانش‌آموز زیر 15 سال در اردوگاه حضور داشتند که عراقی‌ها مدام در حال اذیت و آزار آن‌ها بودند ولی نتوانستند روحیه‌ آنان را خرد کنند.

فاطمیان افرود: در یکی از روز‌ها که در حال شکنجه‌ این سه نفر بودند می‌گفتند تا گریه نکنید شما را رها نخواهیم کرد ولی آنان با کمال خونسردی به آن‌ها جواب می‌دادند ما برای خوشحالی شما گریه نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: آنان مقاومت کردند تا دین‌ و دنیایشان با صلابت به آن‌ها افتخار کند.

فرماندار لنده در ادامه افزود: دیروز دانش‌آموزان برای دفاع از انقلاب و سرزمین و ناموس خود جنگیدند و امروز تلاش دانش‌آموزان برای فتح قله‌های علمی جهاد است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش وظیفه امروز دانش‌آموزان بوده و تنها با این امور می‌توان موقعیت و جایگاه علمی کشور را در جهان ترقی بخشید و از آن دفاع کرد.

فاطمیان کسب رتبه‌های برتر کنکور در سال 92 را متذکر شد و گفت: کسب رتبه‌های برتر کنکور و رکورد زدن علمی در تاریخ این شهرستان ثبت و ضبط شده و به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام/82013/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول