اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

وقف 4 موقوفه به ارزش 334 میلیون ریال در سرایان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون چهار موقوفه به ارزش 334 میلیون ریال در این شهرستان وقف شده است.

وقف 4 موقوفه به ارزش 334 میلیون ریال در سرایان

حجت‌الاسلام جواد طلایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به برنامه‌های اوقاف و امور خیریه سرایان در روز بزرگداشت امامزادگان اظهار داشت: در دهه کرامت امام‌زاده مصعبی غبارروبی شد و مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی نیز انجام شده است.

وی با بیان این‌که در این دهه از 28 خادم و هیئت امنای این شهرستان تقدیر شد، ادامه داد: همچنین در روز بزرگداشت امامزادگان 300 نفر در امامزاده مصعبی اطعام شدند.

ثبت‌نام 100 نفر در مسابقات قرآن سرایان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان افزود: برای اطعام این افراد بالغ بر یک‌میلیون تومان هزینه شده است.

طلایی از آغاز ثبت‌نام در مسابقات قرآنی اوقاف سرایان از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و اذعان داشت: در این مسابقات تاکنون 100 نفر ثبت‌نام کردند.

وی با بیان این‌که از تمامی گروه‌های سنی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند، یادآور شد: این مسابقات در رشته‌های ترتیل و حفظ برگزار می‌شود.

وقف یک ساعت آب به ارزش 200 میلیون ریال در سرایان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان ارزش ریالی موقوفات این شهرستان را از آغاز سال جاری تاکنون 334 میلیون ریال دانست و متذکر شد: یک‌ ساعت آب از چاه موتور پمپ اسلامی واقع در آیسک به ارزش 200 میلیون ریال یکی از این موقوفات است.

طلایی از وقف یک ساعت آب از چاه موتور پمپ انقلاب سرایان خبر داد و تصریح کرد: ارزش ریالی این موقوفه 120 میلیون ریال بوده که برای هزینه‌های طلاب و اساتید حوزه علمیه جعفریه این شهرستان وقف شده است.

وی با بیان این‌که 14 درخت بادام برای هزینه‌های مرقد امام خمینی(ره) در سرایان وقف شده است، اضافه کرد: ارزش این موقوفه 7 میلیون ریال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان از وقف یک‌ ساعت آب از قنات روستای بنی‌خانیک برای هزینه‌های مسجد این روستا خبر داد و اذعان داشت: ارزش ریالی این وقف 7 میلیون ریال است.

انتهای پیام/69010/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول