اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اول مهر

استاندار اردبیل زنگ مهر و مقاومت را در خورش‌رستم به صدا در‌آورد

همزمان با اول مهر ماه و همزمان با سراسر کشور استاندار اردبیل با حضور در بخش خورش‌رستم زنگ مهر و مقاومت را در دبیرستان فاطمة‌الزهرای خلخال به صدا در‌آورد.

استاندار اردبیل زنگ مهر و مقاومت را در خورش‌رستم به صدا در‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز با حضور در بخش خورش‌رستم شهرستان خلخال زنگ مهر و مقاومت را به صدا در‌آورد و همچنین از دبستان هوشمند‌سازی شده مکتب‌الزهرا بخش خورش‌رستم خلخال بازدید کرد.

در این بازدید چهار کلاس از این دبستان به تجهیزات مدارس هوشمند مجهز شد.

این تجهیزات که شامل برد هوشمند، رایانه و پروجکشن می‌باشد برای آموزش دروس ابتدایی در دبستان مکتب‌الزهرا شهر هشتجین استفاده خواهد شد.

در این مراسم استاندار اردبیل در سخنانی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و تقویت این بستر در مدارس استان گفت: تمامی مسئولان در راستای تحقق اهداف آموزش و ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان باید تلاش کنند.

اکبر نیکزاد خاطرنشان کرد: تخصص اعتبار در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه برای آینده کشور است و این دانش‌آموزان با بهره‌گیری از این امکانات و فضاهای آموزش برای آینده کشور تاثیرگذار خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هم اکنون در بخش خورش‌رستم 52 مدرسه با یک هزار و 700 دانش‌آموز در حال فعالیت است که 20 کلاس تاکنون هوشمند‌سازی شده و روند هوشمند‌سازی با استقبال مناسب دانش‌آموزان روبرو شده است.

انتهای پیام /62008/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول