اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

زنگ مهر و مقاومت در مدارس خراسان شمالی طنین‌انداز شد

زنگ مهر و مقاومت در تمام مدارس استان خراسان شمالی صبح امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید طنین‌انداز شد.

زنگ مهر و مقاومت در مدارس خراسان شمالی طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، بوی مهر، بوی لبخند، بوی درس و مدرسه و شوق کودکانه در پیاده‌روها، بوی دفتر حساب و مشق‌های ناتمام، بوی دوستی و محبت از راه رسید و امروز دانش‌آموزان در کلاس‌های درس خود حاضر شدند.

چه شور و حالی این روزها در مدارس خراسان شمالی برپاست، روزهای آغاز مدرسه، روزهایی سراسر دلهره، شوق و اضطراب، روزهایی که خیابان‌ها سرخوش هیجان لبریز صدای کودکانه جاری در پیاده‌روها هستند، روزهایی که آفتاب به شوق مدرسه رفتن، هر صبح زودتر از آواز خروس‌ها بیدار می‌شود، روزهایی که ماه بالای سر دفتر مشق به خواب می‌رود.

امروز در شهرستان‌های خراسان شمالی نیز همچون دیگر استان‌های کشورمان «زنگ‌ مهر و مقاومت» در روز بازگشایی مدارس طنین‌انداز شد و موجی از خوشحالی دانش‌آموزان را فراگرفت.

نواخته شدن «زنگ‌ مهر و مقاومت» در روز بازگشایی مدارس شور و حالی عجیب بین دانش‌آموزان برپا کرده بود، آنان با چهره‌های خندان خود آمده بودند تا با الهام گرفتن از یاد شهدا، راه شهدا را ادامه دهند.

مهر ماه دیگری آغاز شده است تا آغازگر رشد و شکوفایی علمی کشورمان باشد، امروز بار دیگر مهر ماه مهربانی و عطوفت از راه رسید و مدارس چشم به در دوخته و انتظار میلیون‌ها یار نوآموز را داشتند و بالاخره انتظار به سر رسید و آغوش گرم مدرسه و معلمین برای استقبال از دانش‌آموزان باز شد تا آنان را به وسیله بال‌های علم و دانش به اوج آسمان برده و با خوبترین عالم آشنا کنند.

به گزارش فارس، زنگ نمادین مهر و مقاومت با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی در دبیرستان دخترانه فرزانگان بجنورد نواخته شد.

انتهای پیام/63002/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول