اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور استاندار فعلی البرز انجام شد

ابلاغ ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی و تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان البرز

مصوبه تعطیلی روزهای پنجشنبه در سراسر استان البرز و همچنین ساعات کاری جدید دستگاه‌های اجرایی توسط استاندار فعلی البرز به تمام ادارات و دستگاه‌های زیر مجموعه ابلاغ شده است.

ابلاغ ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی و تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان البرز

اصغر عربیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از تشکیل استان البرز و با توجه به نیازهای مردم و شرایط این استان لازم بود که تغییرات در نحوه خدمت‌رسانی به مردم توسط نهادها و ادارات اجرایی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل کارشناسان و افراد متخصص بررسی‌های لازم را انجام داده و در نهایت گزارش‌ها و پیشنهادهای خود را در این زمینه به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه کردند.

استاندار فعلی البرز افزود: بر اساس گزارش‌ها و تحقیقات صورت گرفته در نهایت شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مصوباتی داشت که از جمله آنها تعطیلی کل ادارات در روز پنجشنبه در سراسر استان البرز است.

* ساعات جدید کاری ادارات در استان البرز اعلام شد

عربیان افزود: همچنین بر اساس مصوبه این شورا، ساعت کاری دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی از ساعت 7 و 10 دقیقه صبح الی 16 عصر تعیین شده است.

وی تاکید کرد: این تغییر زمان کاری در روزهای شنبه و چهارشنبه با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه، مطابق قوانین جاری کشور از جمله قانون کار است.

استاندار فعلی البرز متذکر شد: البته ساعت کاری و زمان‌های خدمت‌رسانی ادارات و مراکز ویژه مانند فوریت‌های پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و نهادها و دستگاه‌های مشابه که در مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان البرز به صورت مشخص ذکر شده، طبق روال گذشته خواهد بود.

عربیان افزود: همچنین در مورد ساعت کاری بانک‌ها مقرر شد که شورای بانک‌های استان با توجه به نیاز مردم و شرایط جدید، ساعات کاری جدید و همچنین شیفت‌ها در روزها پنجشنبه را اعلام کند.

وی تاکید کرد: این مصوبه طبق قانون به تمام دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط به صورت رسمی و از سوی استانداری البرز ابلاغ شده و زمان اجرای آن از روز اول مهر ماه سال‌جاری تا پایان سال بوده و لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول