اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان‌های شهرکرد نواخته شد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با روز بازگشایی مدارس زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان‌های شهرکرد نواخته شد.

زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان‌های شهرکرد نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ، علیرضا کریمیان صبح امروز درآیین بازگشایی مدارس در شهرکرد اظهار کرد: امروز زنگ آگاهی به صدا در می آید و درب گلستان معرفت گشوده شده و صدای هیاهوی دانش آموزان فضای مدرسه را پرخواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت روزهای آغازین مدرسه گفت: ایجاد نگرش مثبت در دانش آموزان، تقویت انگیزه تلاش و تحصیل، کاهش اضطراب و ایجاد دلگرمی نسبت به مدرسه و معلم در روزهای اول مدرسه صورت می‌پذیرد.

کریمیان با اشاره به اینکه مسئولان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش علاوه بر تلاش‌هایی که برای آموزش و رشد ذهنی دانش آموزان دارند باید نسبت به خصوصیات عاطفی کودکان نیز هوشیارانه عمل کنند خاطرنشان کرد: اگر معلم و مربی با کودک و نوجوان ارتباط عاطفی خوبی برقرار کند و سعی در درک عواطف آنان داشته باشد در امر آموزش هم موفق خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عواطف کودکان و نوجوانان هم بخشی از شخصیت آنان است که نیازمند رشد و هدایت است.

وی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس یادآور شد: اگر امروز ما و فرزندانمان با آسودگی در اینجا جمع شدیم و روز اول بهار علم آموزی را به جشن نشسته‌ایم مدیون رشادت مردان جبهه و جنگ است.

به گزارش فارس زنگ بازگشایی مدارس و زنگ ایثار و شهادت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیران و مسئولان استان در دبیرستان‌ دخترانه شاهد شهرکرد به صدا درآمد.

انتهای پیام/68006/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول