اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

نمایشگاه «دفاع همچنان باقی است» در گرگان افتتاح شد

نمایشگاهی با عنوان «دفاع همچنان باقی است» به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در گرگان افتتاح شد.

نمایشگاه «دفاع همچنان باقی است» در گرگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نمایشگاهی با عنوان «دفاع همچنان باقی است» با تلاش سپاه نینوای گلستان و با حضور حسین کریمی جانشین سپاه نینوای گلستان و مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از مردم شهیدپرور استان گلستان صبح امروز در گرگان افتتاح شد.

این نمایشگاه که در جنب فرمانداری گرگان برپا شده دارای 25 غرفه با موضوع‌های جنگ نرم، ایثار، شهادت، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی، نماز، تهاجم دشمن در فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و دیگر غرفه‌های فرهنگی است.

مسئول اجرای نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف در تمام زمینه‌های گوناگون بر علیه ملت ظلم‌ستیز ایران بر آن شدیم تا همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این نمایشگاه را برپا کنیم.

افرادی که در نمایشگاه جذب بسیج شوند به مشهد اعزام خواهند شد

ابوطالب پسرکلو عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه ارتباط بین دلاورمردان عرصه جنگ با سربازان جنگ نرم امروز دشمن است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه و برنامه‌های مشابه بهانه‌ای است تا از تجربیات رزمندگان جنگ سخت برای مقاومت و پیروزی در جنگ نرم استفاده کنیم.

مسئول برگزاری نمایشگاه اعلام کرد: این نمایشگاه از امروز تا ششم مهر سال‌جاری از ساعت 16 تا 22 برقرار است.

پسرکلو افزود: هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در این نمایشگاه برنامه جنگ شبانه با عنوان «اوج افتخار» همراه با نورافشانی با نام یکی از عملیات‌های دفاع مقدس در همین مکان برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال غرفه جذب بسیجی است که در طول مدت برقراری نمایشگاه افرادی که جذب نیروی مقاومت بسیج شوند به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/83004/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول