اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد خبر داد

عرضه کتاب‌های درسی در 13 مکان در اسدآباد

رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد گفت: 9 محل برای توزیع کتاب‌های درسی و چهار محل برای دفاتر تعاونی دایر است.

عرضه کتاب‌های درسی در 13 مکان در اسدآباد

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به فرا رسیدن آغاز سال‌ تحصیلی، اظهار داشت: 9 محل برای توزیع کتاب‌های درسی و چهار محل برای توزیع دفاتر تعاونی وجود دارد.

وی با بیان اینکه 12 هزار و 250 جلد انواع دفاتر تعاونی تهیه شده است، تصریح کرد: این دفاتر در چهار محل در سطح شهرستان به صورت تعاونی در  اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد بیان اینکه قیمت دفاتر 40 برگ را 584 تومان، 60 برگ به مبلغ 870، 80 برگ به قیمت یک‌هزار و 128 و 100 برگ به قمیت یک‌هزار و 385 تومان به فروش می‌رسد، افزود: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در 9 محل توزیع می‌شود.

وی در خصوص وجود نمایشگاه عرضه پائیزه نیز گفت: متأسفانه در این شهرستان به علت عدم وجود مکان، نبود مجری و به صرفه نبودن برپایی نمایشگاه برای مجری، نتوانستیم نسبت به این مهم اقدام کنیم.

حیدری از برپایی فروشگاه‌های فوق‌العاده در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: بنا داریم در این شهرستان با فروش فوق‌العاده مایحتاج مردم را تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: در این فروشگاه‌ها اجناس به صورت 10 تا 20 درصد تخفیف خواهند داشت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان اسدآباد تولیدی کفش و کیف وجود ندارد، خاطرنشان کرد: نبود این‌گونه تولیدی‌ها از ضعف‌های شهرستان محسوب می‌شود که در صورت وجود یک سرمایه‌گذار و متقاضی، این سازمان حمایت خود در زمینه پرداخت تسهیلات آنان را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/89008/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول