اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از فصل تابستان

اردوهای جهادی در البرز به کار خود پایان داد

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز گفت: در آخرین روز از فصل تابستان، اردوهای جهادی در البرز به کار خود پایان داد.

اردوهای جهادی در البرز به کار خود پایان داد

سیدروح الله فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج ضمن اشاره به پایان این اردوهای جهادی اظهار داشت: آخرین اردوی جهادی در این استان با نام کارگروه پزشکی کاروان هجرت بود که با حضور در روستاهای محروم در استان‌های مختلف کشور و ارائه خدمات پزشکی به آنان به کار خود پایان دادند.

وی ادامه داد: این کارگروه متشکل از تمامی دانشگاه‌های استان البرز بود.

این مسئول بیان داشت: اعضای این کارگروه به مناطق محروم در خراسان شمالی، شهرستان آشخانه و 12 روستای دیگر اعزام شدند و خدمات پزشکی و دارویی خود را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دادند.

فضلی روستاهای کلاته غمو، لنگر، کال ایمانی، حاج حسین، عزیزآباد و ... را از روستاهایی عنوان کرد که این کاگروه در آن فعالیت داشتند.

این مسئول با بیان اینکه این کارگروه متشکل از هفت پزشک در بخش عمومی،‌ جراحی و دندانپزشکی و مامایی بود، افزود: در این راستا هشت نفر کادر پزشکی، سه نفر متخصص بیهوشی و دو نفر مربی بهداشت بودند.

فضلی خاطرنشان کرد: کل گروه اعزامی به این مناطق 35 نفر بودند که تعدادی از این افراد نیز در بخش فرهنگی فعالیت کردند.

وی ادامه داد: کارگروه پزشکی در این روستاها در این مدت موفق شدند 420 نفر را در بخش عمومی، 570 نفر را در بخش مامایی، 210 نفر را در بخش دندانپزشکی، و 70 نفر را در بخش جراحی مورد معاینه و ویزیت و درمان قرار دهند.

فضلی در ادامه سخنان خود به فعالیت این کارگروه در بخش فرهنگی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری این کارگروه نیز در بخش خیاطی، سبدبافی، احکام، نقاشی، کاردستی و ... بوده است.

به گفته وی فعالیت این کارگروه از تاریخ 20 شهریور آغاز و امروز پایان یافت.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز تأکید کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده فعالیت کارگروه پزشکی روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ادامه دارد.

فضلی افزود: فعالیت تمامی این کارگروه‌ها مجدداً از عید نوروز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول