اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

آئین‌ رژه خودرویی چالدران برگزار شد

فرماندار چالدران با اشاره به برگزاری آئین رژه خودرویی، این مراسم را گوشه‌ای از نمایش اقتدار نظام اسلامی به جهانیان عنوان کرد.

آئین‌ رژه خودرویی چالدران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در حاشیه برگزاری رژه خودرویی در این شهرستان که به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌سازی‌های مردان بزرگی است که برای حفظ اقتدار و عظمت ایران اسلامی شجاعانه جنگیدند و در این راه از جان و مال خود گذشتند.

وی در این راستا بر اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های نظامی و دفاعی اشاره و تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود اینکه با تحریم‌های سنگین غرب و استکبار جهانی مواجه است؛ توانسته با اتکا به دانش و علم فرزندان خود از حیث تولید ادوات جنگی و سامانه‌های مختلف دفاعی خودکفا شود.

قلی‌پور هدف از بزرگداشت این هفته را علاوه بر انتقال ارزش‌های والای نظام اسلامی به نسل آینده، نشان دادن قدرت و اقتدار آن به دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی بدانند نسل امروز و جوانان برومند ایران اسلامی استوارتر از نسل اول انقلاب پای انقلاب و آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اند و به حول و قوه الهی جرات تعرض به میهن اسلامی را به استکبار نمی‌دهند.

وی از وجود برنامه‌های متعدد به مناسبت این هفته در چالدران خبر داد و افزود: 43 ویژه برنامه برای بزرگداشت این هفته در نظر گرفته‌ایم که طبق برنامه زمانبندی آن‌ها را در سطح شهرستان به اجرا در می‌آوریم.

فرماندار چالدران به رژه با شکوه خودرویی چالدران در نخستین روز از هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز با عنایت الهی و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح رژه انواع خودروهای نظامی و انتظامی، پشتیبانی، امداد و نجات و همچنین ادوات مختلف جنگی تعبیه شده بر روی خودروها در حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به ادوات جنگی تعبیه شده بر روی این خودروها، گفت: بر این خودروها، انواع تجهیزات و ادوات جنگی از قبیل توپ، خمپاره، مسلسل دوشکا، گرینف، پدافند شلیکا و بسیاری از سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین تعبیه شده بود که با رژه خودرویی، از مقابل دیدگان مردم شهیدپرور چالدران عبور داده شد.

قلی‌پور هدف از برگزاری این رژه را نشان دادن گوشه‌ای از صلابت و اقتدار ایران اسلامی در دفاع از مرزها و ارزش‌های خود دانست و تصریح کرد: دشمن بداند ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و به همت جوانان انقلابی آن ذره‌ای در مسیر دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کند و در این مسیر از هیچ قدرتی واهمه ندارد.

انتهای پیام/61006/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول