اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای هنرمندان قمی رقم خورد

نمایش «به رنگ زندگی» در مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم تهران

فیلم کوتاه «به رنگ زندگی» کاری از داود جلیلی است که پس از عبور از جشنواره‌های گوناگون در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم تهران حضور یافت.

نمایش «به رنگ زندگی» در مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم کوتاه به رنگ زندگی روایتگر یک چشم‌پزشک است که به طور ناخواسته وارد روستایی شده و مجبور است به تعدادی از افراد روستا که مشکل بینایی دارند، کمک کند که در ادامه متوجه می‌شود هر کدام از این افراد دلیل ویژه‌ای برای خوب دیدن دارند و...

داود جلیلی با ساخت فیلم کوتاه «به رنگ زندگی» تا کنون در چندین جشنواره ملی شرکت کرده و رتبه نخست بخش داستانی جشنواره عمار را به خود اختصاص داده است.

 

فیلم پیش از این به دلیل کیفیت و مهارت بالا در تولید به عنوان فیلم برگزیده انجمن سینمای جوانان در جشنواره بام ایران اکران شد.

«به رنگ زندگی» همچنین با شرکت در نخستین جشنواره ادبی و فرهنگی مهاجرانه‌ها که با محوریت روحیه جهادی و تبیین شاخص‌های شهروند جهادی، مؤمن جهادی و تبیین تفکر جهادی برای اقشار مختلف مردم برگزار شده بود، مورد تقدیر قرار گرفت.

داوود جلیلی از جمله هنرمندان قمی است که سابقه درخشانی در عرصه فیلم‌سازی داشته و در این راستا می‌توان به تولید پنج فیلم کوتاه داستانی و پنج فیلم مستند در کارنامه کاری او اشاره کرد.

وی با شرکت در جشنواره‌های گوناگون توانسته جایزه بهترین فیلم بخش (ب) از بیست و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران را کسب کرده و از نگاه داوران، عنوان اثر برگزیده در همین جشنواره را به خود اختصاص دهد.

جلیلی با شرکت در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های قرآنی نیز توانست جایزه نفر دوم بخش داستانی و جایزه بخش داستانی جشنواره فیلم عمار را به خود اختصاص دهد.

وی با تلاش فراوان توانسته است به جشنواره ملل مسلمان در کشور اتریش راه یابد و همچنین در جشنواره فیلم سونی حضور پیدا کند.

این هنرمند قمی این بار با فیلم «به رنگ زندگی» در جشنواره بین‌المللی تهران شرکت کرده و از فیلتر هیئت انتخاب عبور کرده و به بخش مسابقه فیلم‌های داستانی این جشنواره رسیده است.

فیلم «به رنگ زندگی» به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان استان قم و نویسندگی مهناز همتیان و تصویربرداری سلمان ابوطالبی به تولید رسیده است.

انتهای پیام/78005/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول