اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در آستانه بازگشایی مدارس

زنگ جشن شکوفه‌ها در تویسرکان به صدا درآمد

امروز همزمان با سراسر کشور زنگ جشن شکوفه‌ها در مدرسه دخترانه شهید سلیمی تویسرکان به صدا درآمد.

زنگ جشن شکوفه‌ها در تویسرکان به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، همزمان با سراسر کشور با حضور احمد جگروند مسئول گروه آموزشی ابتدایی همدان، حسین‌علی شرکائی، فرماندار تویسرکان، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در شور و شوق کودکانه کلاس اولی‌های زنگ جشن‌شکوفه‌‌ها مدرسه دخترانه شهید سلیمی نواخته شد.

در این مراسم مسئول گروه آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان با تبریک این روز به دانش‌آموزان و معلمان، گفت: ورود شما کلاس اولی‌ها به مدرسه فصلی جدید از زندگی برای آگاه‌شدن و خدمت به مردم است.

احمد جگروند با بیان اینکه تلاش، لازمه رشد اندیشه است، تأکید کرد: دانش‌آموزان کلاس اولی از هم اکنون برای یادگیری علوم دقت و توجه خاصی داشته باشند.

وی با اشاره به نقش اولیا در رشد همه‌جانبه فرزندان ایران زمین، اضافه کرد: همه ما باید با دقت نظر بر جایگاه خود به ویژه شما والدین برای موفقیت دانش‌آموزان گام برداریم.

مسئول گروه آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش همدان ارتباط و تعامل اولیا را با آموزش و پرورش یک اصل در موفقیت دانش‌آموزان معرفی کرد و گفت: هر چه ارتباط خانه با مدرسه بیشتر باشد، مشکلات کمتر خواهد بود.

وی خطاب به اولیا ابراز داشت: شما اولیا به عنوان والدین دانش‌آموزان با پیگیری مسائل و مشکلات در تربیت نسلی مدیر و توانمند نقش‌ اساسی دارید، که غفلت شما می‌تواند روند پیشرفت جامعه را با مشکل مواجه کند.

جگروند در ادامه متذکر شد: ارزشیابی ما در دوره ابتدایی ارزشیابی کیفی و توصیفی است و دیگر براساس نمره عملکرد سنجیده نمی‌شود، پس سئوال شما از دانش‌آموز در مورد مطالب آموزش داده باشد نه نمره.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان نیز با بیان اینکه در آیات قران کریم و روایات بر ارزش علم تاکید فراوان شده است، ابراز کرد: یادگیری علم انسان را با بهره‌گیری درست از آن یاری می‌کند.

علی بیات نقش والدین را در پیشرفت دانش‎‌آموزان حائز اهمیت خواند و گفت: اگر ما می‌خواهیم فرزندان صالح و موفقی را به جامعه تحویل دهیم باید در همه امور آن‌ها با نهاد آموزش و پرورش همراه باشیم.

در ادامه مراسم کلاس‌اولی‌ها از دروازه قرآن با بدرقه مسئولان استانی و شهرستانی با دریافت بسته‌های فرهنگی و آموزشی به کلاس درس رفتند.

انتهای پیام/89010/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول