اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

شرکت‌های خدماتی بدون هماهنگی آب و برق دانشگاه‌ها و مدارس را قطع نکنند

فرماندار بویراحمد تاکید کرد: شرکت‌های خدماتی بدون هماهنگی آب و برق دانشگاه‌ها و مدارس را قطع نکنند.

شرکت‌های خدماتی بدون هماهنگی آب و برق دانشگاه‌ها و مدارس را قطع نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست محمد الفونه فرماندار بویراحمد و با حضور مدیران دستگاه‌های شهرستانی برگزار شد.

فرماندار بویراحمد در این نشست به آغاز هفته دفاع مقدس و تبریک این هفته به ملت ایران اسلامی اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌های هفته دفاع مقدس به نحو مطلوب اجرا تا برنامه‌هایی که در دوران دفاع مقدس رخ داده به نحو احسن به مردم انعکاس داده، شود.

تقدیر از آزادگان و جانبازان ادارات شهرستان

الفونه ضمن تاکید به کلیه نهادها و دستگاه‌‌های دولتی در سطح شهرستان برای حضور در برنامه‌های اجرای دفاع مقدس اذعان کرد: از برنامه‌هایی که باید در این هفته برگزار شود تجلیل و تقدیر از آزادگان، ایثارگران و جانبازان ادارات و نهادهای دولتی است که باید در این هفته به نحو مطلوب و در خور شأن آن‌ها اجرا شود.

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد ضمن تبریک به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های استان و شهرستان اذعان کرد: از مجموعه آموزش و پرورش بویراحمد، مارگون و لوداب و کلیه مدیرانی که اقدامات لازم برای برگزاری و آغاز بازگشایی سال تحصیلی جدید را داشتند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته و گزارشات واصله در آغازین روزهای بازگشایی مدارس در سطح شهرستان مشکلی وجود ندارد و مدارس و معلمان به صورت ساماندهی شده هستند.

الفونه ضمن تاکید به دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستانی در خصوص قطع آب و برق دانشگاه‌ها و مدارس تصریح کرد: سال گذشته بخشی از سرانه آب و برق دانشگاه‌ها و مدارس پرداخت نشده که از ادارات ذی‌ربط تقاضا داریم بدون هماهنگی خدمات آب و برق دانشگاه‌ها و مدارس را قطع نکنند.

اختلاف سلیقه شوراها موجب کم‌کاری نشود

فرماندار بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به آغاز بکار شوراهای شهر و روستاهای شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: در شهریورماه جاری دور چهارم شوراهای شهر و روستا کار خود را آغاز کردند که مراسم تحلیف و دیگر مقدمات آن‌ها نیز صورت گرفت.

الفونه ضمن تاکید به اعضای شوراهای شهر و روستا اذعان کرد: اختلاف سلیقه در مجموعه شوراهای شهر و روستا نباید موجب کم‌کاری و ایجاد مشکل شود چرا که باید هر شخص با وظایف محوله خود آگاه باشد و در راه توسعه و آبادانی شهر و روستا تلاش کنند.

انتهای پیام/82011/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول