اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان مجلس خوزستان:

نظر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار تاثیرگذار است

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان خوزستان گفت: با توجه به اهمیت کار، نظر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار 100 درصد تاثیرگذار است.

نظر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار تاثیرگذار است

اسماعیل جلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امیدواریم مدیریت استان فردی توانمند بوده و رویکرد توسعه‌ای داشته باشد و در سطح ملی و استان شناخته شده باشد.

وی با بیان اینکه شرط اول ما برای سمت استانداری خوزستان بومی بودن فرد است، افزود: البته اگر گزینه‌ای توانمند و ملی در سطح وزیر باشد و او را به کار بگیریم بسیار خوب است.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان خوزستان با بیان اینکه نشست نمایندگان استان با وزیر کشور در خصوص انتخاب استاندار امشب برگزار می‌شود، گفت: در این نشست در خصوص مسائل استان و شاخص‌های استاندار بحث و گفت‌و‌گو خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای انتخاب استاندار خوزستان وزارت کشور چندین گزینه به ما اعلام خواهد کرد و ما نظر خود را در خصوص این گزینه‌ها اعلام می‌کنیم.

جلیلی با اشاره به اینکه نظر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار 100 درصد تاثیرگذار است، افزود: ما گزینه‌ای به وزارت معرفی نمی‌کنیم بلکه پیشنهاد خود را در خصوص گزینه‌های مدنظر بیان می‌کنیم.

*همه استانداران تا نیمه اول مهر انتخاب می‌شوند

وی گفت: پیشنهادات برای سمت استانداری خوزستان بسیار است اما مهم‌ترین گزینه‌ها از بین مدیران گذشته استان، نمایندگان ادوار گذشته و حال است.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان خوزستان در خصوص عملکرد حجازی گفت: سیدجعفر حجازی با توجه به توان و ظرفیتی که دارد یک سرمایه برای استان محسوب می‌شود اما وی عنوان کرده است که قصد ماندن در سمت استانداری را ندارد.

وی ادامه داد: حجازی نشان داده است تا روزی که در جایگاه استاندار است مسئولیت‌پذیر بوده و مانع از ایجاد خلا در استان می‌شود.

جلیلی عنوان کرد: تا نیمه اول مهرماه همه استانداران کشور برگزیده می‌شوند.

انتهای پیام/72015/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول