اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سوسنگرد:

جنگ تحمیلی برخلاف تصور بدخواهان نظام، دشمنان را منزوی کرد

امام جمعه سوسنگرد گفت: جنگ هشت ساله تحمیلی برخلاف تصور بدخواهان نظام، دشمنان را منزوی کرد.

جنگ تحمیلی برخلاف تصور بدخواهان نظام، دشمنان را منزوی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، حجت‌الاسلام احمدی ساری اصل در مراسم رژه که پیش از ظهر امروز به مناسبت نخستین روز هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نسبت دادن رژه دفاع مقدس به هشت سال دفاع به معنای حفظ ارزش‌های نظام و پاسداری از این آرمان‌هاست.

وی یکی از دلایل عزت، سرافرازی ملت و نظام را تقوی و ترک معصیت دانست و افزود: با ترک گناه است که تقوی حاصل می‌شود.

امام جمعه سوسنگرد تصریح کرد: این نظام و دستاوردهای آن با دفاع مقدس به جهان و جهانیان معرفی شد و یکی از اهداف گرامیداشت ایام دفاع مقدس در زمان حال نیز همین امر است.

وی در ادامه اضافه کرد: در جنگ هشت ساله توانستیم دوست، دشمن، خودی و غیرخودی را بشناسیم و از انقلاب‌مان دفاع و ارزش‌های آن را حفظ و پایه‌های آن را بیش از پیش مستحکم کنیم.

ساری اصل عنوان کرد: دشمن با راه اندازی جنگ تحمیلی قصد داشت جمهوری اسلامی را منزوی کند اما خوشبختانه امروز شاهد خودکفایی بخش‌های مختلف کشورمان با تکیه بر توان داخلی هستیم.

وی بیان کرد: ایران امروز با رشد و شکوفایی همواره دستاورهای بی‌نظیری را در صحنه‌های بین‌المللی به اثبات رسانیده که این امر جای افتخار دارد.

امام جمعه سوسنگرد تصریح کرد: انقلاب اصیل ایران اسلامی که پشتیبان آن مردم، ولایت و امامت است امروز در صحنه‌های بین‌المللی بیش از پیش شناخته شده و حرف برای گفتن دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی در این شهرستان با همراهی عشایر و اصناف مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/ 72001/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول