اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تربیت صحیح دانش‌آموزان در گروی تعامل والدین با مدارس است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تعامل خانواده‌ها با سیستم آموزشی در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان امری اجتناب‌نا‌پذیر است و عدم وجود این هماهنگی تربیت آ‌ن‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

تربیت صحیح دانش‌آموزان در گروی تعامل والدین با مدارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مجید عاملیان پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری جشن شکوفه‌ها با اشاره به اینکه آغاز فصل پاییز آغاز فصل جدیدی از زندگی دانش‌آموزان است، اظهار کرد: فصل پاییز به عنوان آغاز فصل بهار برای دانش‌آموزان به منظور ورود به سال تحصیلی جدید است.

وی با بیان اینکه در این فصل دانش‌آموزان فراگیری علم و دانش را آغاز می‌کنند و پاییز به عنوان فصل رویش تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان است، اضافه کرد: در حال حاضر زیر‌ساخت‌های آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانش‌آموزان به مدارس در سطح استان فراهم شده است و مشکلی در این زمینه در استان وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه شرایط مطلوب آموزشی برای دانش‌آموزان در مدارس وجود دارد، تصریح کرد: خانواده‌ها با اعتماد به نظام آموزش و پرورش در راستای ارتقای سطح علم و دانش فرزندان خود تلاش می‌کنند و آموزش و پرورش با فراهم‌سازی شرایط مطلوب آموزشی در مدارس به اعتماد خانواده‌ها پاسخ می‌دهد.

وی به ضرورت توجه خانواده‌ها به راهکار‌های آموزش و پرورش در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: تعامل خانواده‌ها با سیستم آموزشی در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان امری اجتناب‌نا‌پذیر است و عدم وجود این هماهنگی تربیت دانش‌آموزان را با مشکل مواجه می‌کند.

عاملیان با اشاره به اینکه در صورتی که تعامل و هماهنگی خانواده‌ها با نظام آموزشی وجود نداشته باشد، خسارت‌های جبران‌نا‌پذیری به دانش‌آموزان به عنوان محور تعلیم و تربیت مدارس وارد می‌شود، تاکید کرد: خانواده‌ها باید به برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان توجه لازم را داشته باشند.

وی به ضرورت آشنایی خانواده‌ها با نظام آموزشی جدید اشاره کرد و افزود: تعامل و ارتباط بیشتر خانواده‌ها با مدارس به منظور آشنایی آن‌ها با محتوای جدید کتب درسی و محتوا‌های آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/63004/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول