اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان خبر داد

راه اندازی مرکز تخصصی سطح 3 در میناب

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان از راه اندازی مرکز تخصصی سطح 3 ویژه خواهران طلبه در میناب خبر داد.

راه اندازی مرکز تخصصی سطح 3 در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده صبح امروز در آئین معرفی مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب خطاب به طلاب اظهار داشت: تمام کارها و امور انسان باید رنگ و صبغه دینی داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که در تمام امور باید مبدا و مقصد انسان خداوند سبحان باشد، اظهار داشت: درس و تحصیل، فعالیت علمی و سیاسی همه باید برای رضایت و خشنودی خدا باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان، فلسفه وجودی مدارس علمیه را تربیت انسان‌های خدا محور عنوان کرد و افزود: حوزه‌های علمیه علاوه بر فهم دین، ابلاغ پیام دین و دفاع از دین، متکفل تحقق دین در جامعه نیز هستند.

عبادی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرق هرمزگان نیازمند تقویت علمی است، ادامه داد: شهرستان میناب از نظر علمی دارای ظرفیت‌های فراوانی است و قادر است به طور مستقل طلاب سطح سه را هدف قرار دهد.

این مسئول به توانمندی‌های میناب اشاره کرد و از راه‌اندازی یک مرکز تخصصی سطح سه ویژه طلاب خواهر در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از بندرعباس میناب نخستین شهرستان هرمزگان است که این مرکز در آن دایر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان نوساز و جدید مدرسه علمیه حضرت زینب (س) میناب برای ترم دوم و در بهمن ماه سال‌جاری به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

امام جمعه میناب نیز در این مراسم با تاکید بر مجاهدت علمی و عمل دقیق به تعالیم دینی اظهار داشت: مجاهدت علمی برترین و بهترین اموری است که طلاب در جامعه اسلامی باید به آن اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی از میناب به عنوان شهری والایی یاد کرد و گفت: مردم میناب عاشق و دوستدار ولایت و ائمه اطهار و در عمل به دستورات دینی در کشور شهره هستند.

وی، راه‌اندازی رشته‌های فرق و مذاهب و مهدویت را نیاز جامعه علمی میناب دانست و بیان داشت: با توجه به روحیه دینی مردم منطقه به طور قطع این رشته‌ها مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

در پایان این مراسم که در سالن اجتماعت مدرسه علمیه حضرت زینب (س) برگزار شد از زحمات 10 ساله فاطمه شریفی تقدیر و سکینه خادمی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه حضرت زینب(س) معرفی شد.

مدرسه علمیه حضرت زینب(س) خواهران در سال 1376 در میناب آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/88004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول