اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فکر نمی‌کردم به حریف کوبایی ببازم

لشگری: به فینال می‌رسیدم ایران قهرمان نمی‌شد/ قرعه با من یار نبود

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: اگر به فینال مسابقات می‌رسیدم تیم ملی کشتی ایران قهرمان رقابت‌های کشتی جهان نمی‌شد.

لشگری: به فینال می‌رسیدم ایران قهرمان نمی‌شد/ قرعه با من یار نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احسان لشگری شامگاه شنبه در جمع مسئولان استان قزوین اظهار کرد: شاید قسمت این بود که به فینال نرسم چراکه اگر به فینال مسابقات می‌رسیدم تیم ملی کشتی ایران قهرمان رقابت‌های کشتی جهان نمی‌شد.

وی با اشاره به مصدومیت خود از ناحیه زانو افزود: قبل از اعزام به رقابت‌های جهانی دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه زانوی پا شدم، به‌طوری که نمی‌توانستم حتی در تمرینات زیرگیری کنم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان ادامه داد: کارهای آب‌درمانی و فیزیوتراپی هر روز بر روی زانوهایم انجام می‌شد تا بتوانم در مسابقات قهرمانی کشتی جهان حاضر شوم.

* مدال‌هایم را مدیون لایق هستم

لشگری با بیان اینکه مدال‌هایش را مدیون رضا لایق است، بیان کرد: رضا لایق با صحبت‌های خود امید بسیاری پیش از مسابقات به من می‌داد و لایق رکن بزرگ تیم ملی کشتی آزاد کشور است.

وی اضافه کرد: رضا لایق نقش به‌سزایی در موفقیت‌های تیم ملی کشتی کشور دارد و بسیاری از مسئولیت‌های تیم ملی بر دوش این مربی بزرگ کشور است.

* قرعه با من یار نبود

دارنده مدال برنز المپیک لندن درباره قرعه خود در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان گفت: در قرعه سختی قرار گرفتم و بر خلاف همه که پنج بازی کردند، من شش کشتی گرفتم.

* فکر نمی‌کردم به حریف کوبایی ببازم

لشگری بیان کرد: وقتی که حریف روس و گرجستانی خود را بردم و پیروز از تشک بیرون آمدم فکر نمی‌کردم به حریف کوبایی ببازم زیرا پیش از این در رقابت‌های دیگر حریف کوبایی خود را شکست داده بودم.

این کشتی‌گیر قزوینی اظهار کرد: حریف کوبایی دائما به سوی پای من حمله می‌برد و به دلیل آسیب‌دیدگی که از ناحیه زانو داشتم کشتی برایم بسیار سخت بود.

دارنده مدال برنز المپیک لندن با تکذیب شایعه‌ای مبنی بر اینکه لشگری از عمد به حریف کوبایی باخت، افزود: این شایعه درست نیست و من برای برد کشتی گرفتم.

انتهای پیام/77003/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول