اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تجلیل از افتخارآفرینان علمی انجام شد

دیدار مسئولان مازندرانی با خانواده دانش‌آموز طلایی المپیاد ادبی+ تصاویر

مسئولان دستگاه‌های اجرایی و آموزشی مازندران و شهرستان آمل با خانواده دانش‌آموز دارنده طلای المپیاد علمی و ادبی کشور در راستای تجلیل از افتخارآفرینان علمی دیدار صمیمانه‌ای داشتند.

دیدار مسئولان مازندرانی با خانواده دانش‌آموز طلایی المپیاد ادبی+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و آموزشی مازندران و شهرستان آمل با خانواده دانش‌آموز دارنده طلای المپیاد علمی و ادبی کشور در راستای تجلیل از افتخارآفرینان علمی دیدار صمیمانه‌ای داشتند.

محمدعلی امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی امام جمعه، شعبانعلی واحدی سرپرست فرمانداری ویژه آمل و سیدجعفر رسولی معاون فرمانداری ویژه با خانواده فروزان مهرپویان دانش‌آموز دارنده مدال طلای المپیاد علمی ادبی کشور دیدار صمیمانه‌ای داشتند.

 

مهرپویان دانش‌آموز دختر آملی است که در مرکز فرزانگان آیت‌الله محمدتقی آملی این شهرستان درس می‌خواند و توانست با گذراندن سه مرحله سخت و حساس و مصاحبه‌های سنگین با همت‌اش در المپیاد ادبی کشور سال 92 مدال طلای آن را کسب کند.

این دانش‌آموز خلاق و ساعی آملی گفت: از ابتدای زندگی با ادبیات رابطه بسیار خوبی داشته و این رشته با من بود، زیرا از گوش دادن به داستان‌های کوتاه و کودکانه‌ای که مادرم در کودکی برایم تعریف می‌کرد بسیار لذت می‌بردم.

 

مهرپویان تصریح کرد: در دوران کودکی با مطالعه شعر، داستان‌ها، مقالات و مطالب ادبی بسیار روح و جانم طراوت خاصی می‌گرفت و در سال سوم دبیرستان لحظه‌ای که رشته تحصیلی‌ام ریاضی و فیزیک بود به سمت این رشته گرایش یافته و در المپیاد ادبی شرکت کردم و تنها به مدال طلا فکر می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه با توکل بر خداوند و تلاش زیاد می‌توان به همه مراحل علمی رسید، گفت: می‌خواهم در دانشگاه نیز در دو رشته ادبیات و اقتصاد به دلیل علاقه زیادی که به آن‌ها دارم مشغول به تحصیل شوم.

----------------------------

عکس و خبر: قربانعلی مسافر

انتهای پیام/86012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول