اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان شرقی انجام شد

افتتاح 2 باب مدرسه در روستاهای زلزله‌زده شهرستان هریس

دو باب مدرسه سه کلاسه در روستاهای گمند و امند از توابع شهرستان هریس، بعد از ظهر امروز با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 2 باب مدرسه در روستاهای زلزله‌زده شهرستان هریس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هزینه ساخت این دو مدرسه توسط بنیاد خیریه برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت مخابرات تامین و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در مدت هفت ماه احداث شده است.

برای ساخت مدرسه راهنمایی سه کلاسه روستای گمند، سه میلیارد و 520 میلیون ریال و برای ساخت مدرسه راهنمایی سه کلاسه روستای امند، دو میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده و زمین هر دو مدرسه توسط اهالی روستاهای گمند و امند اهدا شده است.

در مراسم افتتاح این دو باب مدرسه، بشارتی، مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در امور مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و جمعی از مسئولان استان نیز حضور داشتند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با حضور در شهرستان ورزقان، از مسجد و مدرسه در حال ساخت روستای زغن‌آباد، عملیات اجرایی یک باب مدرسه و بهداری اهدایی بانک سامان و مراحل احداث هنرستان ورزقان توسط موسسه حمایت از مستمندان تبریز بازدید کرد.

وی همچنین در محل استقرار کلینیک سیار خیریه بنیاد برکت در شهر ورزقان حضور یافت و در گفتگو با مراجعان و کادر پزشکی این کلینیک، از نحوه خدمات‌رسانی به مردم مطلع شد.

انتهای پیام/60007/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول