اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

توسعه خوزستان از طریق حمایت بخش خصوصی میسر می‌شود

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان نیازمند توسعه بوده و این موضوع تنها از طریق مردم، تعاونی‌ها و بخش خصوصی امکان پذیر است.

توسعه خوزستان از طریق حمایت بخش خصوصی میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ناصر سودانی در نشست شورای اشتغال استان که بعد از ظهر امروز در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: طولانی بودن و پیچیدگی روند کار‌ها از عمده مشکلات طرح‌های زودبازده به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سرنوشت بنگاه‌های زودبازده در دولت جدید دچار تغییر و تحول خواهد شد انتظار می‌رود که مدیران استان از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران استان نباید تکالیف خود را صرفا به عنوان یک امتحان تصور کنند بلکه باید بیش از تکالیف محوله خود کار کنند.

وی با بیان اینکه خوزستان نیازمند توسعه بوده و این موضوع تنها از طریق مردم، تعاونی‌ها و بخش خصوصی امکان پذیر است، بیان کرد: مدیران استان باید راه‌های جذب اعتبار از صندوق ملی توسعه را شناسایی کرده و از این طریق اعتبار دریافت کنند.

وی گفت: متاسفانه یک سری طرح‌ها در استان بر روی زمین مانده است که با شناسایی و اولویت بندی آن‌ها می‌توان از اتلاف سرمایه جلوگیری کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به جذب سرمایه گذاری خارجی در استان اشاره کرد و افزود: نباید طوری شود که چینی‌ها زود‌تر از ما بازار کشور عراق را تصرف کنند در حالی که ما بسیار نزدیک‌تر به عراق هستیم.

وی ادامه داد: تنها مشکلی که در جذب سرمایه‌گذاری خارجی وجود دارد بروکراسی نظام اداری ایران بوده که قدری نفس‌گیر است.

سودانی در ادامه به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و افزود: اکنون در فضای بین‌المللی ادبیات جدیدی در حال تحقق بوده و ابرقدرت‌ها دیگر متوجه حقوق ایران شده‌اند.

وی در ادامه افزود: بیش از 30 ماه است که در سوریه فتنه انگیزی می‌کنند و قصد دارند کمر مقاومت را به زمین بکوبند چرا که ایران حامی سوریه است.

انتهی پیام/72015/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول