اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته 3 امتیازی فوتبال تبریز

موتور تراکتور در گیلان نم کشید

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز حریفش را مغلوب کرده و تراکتورسازی در رشت از میزبانش شکست خورد.

موتور تراکتور در گیلان نم کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته‌های لیگ برتر فوتبال کشور دو رقمی شده و این رقابت‌ها در تابستان 92 به پایان رسید و ادامه آن در فصل خزان پاییز برگزار خواهد شد.

در این هفته تیم گسترش فولاد تبریز با ارائه یک بازی خوب و برتر موفق شد با نتیجه دو بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده و تا رده هشتم جدول صعود کند. گسترش فولاد تا پیش از این هفته فقط دو پیروزی را در کارنامه خود داشت که در تبریز فجر سپاسی را با دو گل شکست داده و در تهران نیز راه آهن را دو بر یک مغلوب کرده بود.

بازی تیم‌های گسترش فولاد با ذوب آهن تداعی‌کننده دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی سال 89 بود که آن بازی با برتری دو بر صفر آبی‌پوشان تبریزی به اتمام رسیده بود. لوکا بوناچیچ سرمربی مغرور ذوب‌‌آهن سابقه هدایت تیم گسترش فولاد را داشته و در این تیم نتایج خوبی را نیز کسب کرده بود اما در مقابل رسول خطیبی شاگرد سابقش تن به شکست داد.

خساست گیلانی‌ها در مصاف با تراکتورسازی

تراکتورسازی در مصاف با دومین تیم گیلانی ناکام ماند. شاگردان مجید جلالی که هفته پیش در خانه مقابل ملوان به تساوی رضایت داده بودند این بار در رشت از تیم داماش این شهر شکست خوردند تا ماحصل تلاش تراکتورسازی مقابل دو تیم استان گیلان تنها یک امتیاز باشد.

این نخستین شکست تراکتورسازی مقابل تیم داماش گیلان می‌با‌‌شد. ضمن اینکه بعد از هشت بازی تراکتورسازی در این فصل شکست خورد. البته تراکتورسازی در این بازی نمایش خوبی از خود ارائه داده و مستحق باخت نبود اما عدم گذشت بین مهاجمان تراکتورسازی می‌تواند یکی از دلایل شکست تراکتورسازی در بازی مقابل داماش باشد. در این بازی سعید دقیقی چند فرصت خوب گلزنی را نیز به دست آورد که ضربات این مهاجم دقیق نبوده و توپ راهی به دروازه تیم داماش پیدا نکرد.

با این شکست تیم تراکتورسازی 16 امتیاز باقی مانده و به رده پنجم جدول سقوط کرد.

انتهای پیام/60001/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول