اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده تاکید کرد

‌تلاش مسئولان برای بازگشایی با‌نشاط مدارس

فرماندار خدابنده بر لزوم تلاش مسئولان برای بازگشایی با نشاط مدارس تاکید کرد.

‌تلاش مسئولان برای بازگشایی با‌نشاط مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قیدار، علی یوسفی ظهر امروز در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با اشاره به بازگشایی مدارس، بر ضرورت بازگشایی با نشاط مدارس در ابتدای سال تحصیلی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه همه مردم در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های پروژه مهر تاثیرگذار هستند، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط آموزش و پرورش ناحیه‌ها و همکاری سایر دستگاه‌ها، شاهد بازگشایی مدارس به طور مطلوب باشیم.

فرماندار شهرستان خدابنده افزود: هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط، پلیس راهور و تبلیغات شهری به مناسبت بازگشایی مدارس می‌تواند جلوه خاصی به این روز ملی دهد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور اضافه کرد: امروز دشمن برای دور کردن دانش‌آموزان ما از فرهنگ ناب اسلام از همه فرصت‌های بهره‌گیری می‌کند و ما باید با آگاه کردن دانش‌آموزان نسبت به توطئه‌های دشمنان، ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها یاری کنیم.

یوسفی افزود: مقام معظم رهبری بر سه اصل مورد تهذیب، تحصیل‌ و ورزش تاکید دارند که دانش‌آموزان باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در تقویت اخلاق، ایمان و کسب دانش و مهارت بکوشند.

وی با تاکید بر لزوم انجام  فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی مردم گفت: مسئولان نیز باید برای احیای این فریضه در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

فرماندار خدابنده با تاکید بر لزوم برپایی نماز جماعت در مدارس ابراز داشت: مدیران و معلمان مدارس باید پیشگام در اقامه نماز جماعت باشند تا به این وسیله الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان شوند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه‌های پرسش و پاسخ با حضور مسئولان در مدارس خاطرنشان کرد: نشست‌های پرسش و پاسخ در مدارس آموزش و پرورش ابهر به صورت فعال در حال اجرا است.

یوسفی با تاکید بر حفظ حجاب توسط دانش‌آموزان اضافه کرد: تشویق دانش‌آموزان محجبه باید مورد توجه همکاران در مدرسه قرار بگیرد.

انتهای پیام/73002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول