اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی:

بازاریابی صحیح جزو اقدامات مهم تعاون روستایی است

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: بازاریابی صحیح جزو اقدامات مهم تعاون روستایی است که با دقت در استان‌ها پیگیری می‌شود.

بازاریابی صحیح جزو اقدامات مهم تعاون روستایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید نظام‌الدین سجادی ظهر امروز در گردهمایی مشترک مدیران ستادی و استانی تعاون روستایی اظهار کرد: مدیران تعاون روستایی استان‌ها لازم است تا در سال جاری نسبت به تبیین جایگاه، نقش قانونی، وظایف و تعهدات سازمان تعاون روستایی در امر خرید تضمینی گندم اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی پیرامون مصوبات جلسه ستادی تعاونی‌ها افزود: بازاریابی مناسب و به موقع محصولات کشاورزی تاکنون به عنوان مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان مطرح بوده است.

سجادی اضافه کرد: بازاریابی عمده‌ترین وظیفه قانونی سازمان تعاون روستایی بوده و لازم است تا اقدامات جدی در این خصوص صورت گیرد.

وی با تأکید بر مدیریت حسابرسی سریع خاطرنشان کرد: همچنین تمام تعاونی‌ها و تشکل‌های جدا شده از سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری‌ها که موفق به اخذ مجوز غرفه شده‌اند لازم است که نسبت به حسابرسی سالانه اقدام کنند.

سجادی اظهار کرد: مدیران تعاونی‌ها لازم است تا نسبت به اعلام تعیین تکلیف تعاونی‌ها برای ادغام و یا تصمیم‌گیری نهایی به هیئت مدیره اهتمام ورزند.

وی خواستار پوشش صددرصدی حسابرسی سالانه تعاونی‌ها در سال‌ جاری شد.

این مسئول تصریح کرد: همچنین اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها باید برای اجرای کامل سیستم یکپارچه مالی از طریق شبکه ساترا تلاش کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

سجادی خواستار ساماندهی غرفه عرضه محصولات کشاورزی در راستای تحقق اهداف بازاریابی شبکه تعاون روستایی شد.

وی ادامه داد: تلاش در راستای تنوع بخشی به فعالیت‌های اقتصادی تعاونی‌ها و تشکل‌ها و مشارکت فعال در عرصه‌های نوین پیشرفت و توسعه جزو اهداف تعاون روستایی است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی افزود: امروز لازم است تا تعاونی‌ها و تشکل‌ها اولویت خود را بر پیگیری، انجام وظایف و مأموریت‌های قانونی و ذاتی خویش گذاشته و اهتمام جدی بر اجرای برنامه ابلاغی سازمان مرکزی داشته باشند.

وی گفت: همچنین شبکه تعاون روستایی در راستای افزایش سرمایه و اعتماد اجتماعی در جامعه هدف و محیط پیرامونی اولویت‌های مهم کاری را در دستور کار مدیران سازمان اعم از ستادی و استانی قرار داده است.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول