اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سابق نفت و گاز گچساران:

پست و مقام ارزشی به جز خدمتگزاری ندارد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان این‌که مسئولیت به جز خدمتگزاری ارزشی ندارد، گفت: با ابلاغ حکم مدیرعاملی نفت و گاز گچساران به سراغ شهدا رفتم و از آنها برای موفقیت در کار خود یاری طلبیدم.

پست و مقام ارزشی به جز خدمتگزاری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا پاکدل ظهر امروز در مراسم تجلیل و تودیع خود که با حضور گسترده جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات آزادی این شرکت برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، خطاب به برخی اصحاب رسانه حاضر در جلسه اظهار کرد: لطفا از سخنان من گزینشی استفاده نکنید و از صفر تا 100 اظهارات را منتشر کنید، زیرا گزینشی کار کردن تمام مفهوم و خواست سخنران را به خواننده القا نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: عادت به گرفتن مراسم تودیع و تجلیل ندارم اما در این مراسم به دلایلی قصد دارم گزارشی از عملکرد خود را بازگو کنم.

پاکدل تصریح کرد: عناوین و مسئولیت‌ها ماندگار نیستند و در طول مدت خدمت 24 ساله من در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز افزون بر 10 مدیرعامل منصوب و تودیع شدند که من بیشترین طول زمانی مدیریتی را نسبت به آنها در شرکت نفت داشتم.

مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: البته جابه‌جایی در مسئولیت‌ها امری طبیعی بوده، اما این تغییر اتفاقی میمون و مبارک برای من بود.

پاکدل ادامه داد: در صورتی که مدیران عامل نفت و گاز دارای بیلان کاری بسیار مطلوب و قابل قبول باشند، به مدیرعاملی یکی از شرکت‌های اصلی نفت و گاز منصوب می‌شوند که این امر شامل من شد و هم‌اکنون مسئولیت مدیریت تولید شرکت نفت و گاز پارس به من واگذار شده است.

مدیر تولید شرکت نفت و گاز پارس با بیان این‌که اگر چه پست‌ها و مسئولیت‌ها ماندگار نبوده و ارزشی به جز خدمتگزاری ندارند، تأکید کرد: من از نظر مسئولیت ضرری نکرده‌ام و هم‌اکنون به عنوان مدیر تولید شرکت اصلی نفت و گاز پارس مشغول به خدمت به کشور ایران اسلامی هستم.

پاکدل با نقل خاطره‌ای از زمان منصوب شدن به عنوان مدیرعاملی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: زمانی که حکم من به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابلاغ شد، سراغ هیچ مسئولی نرفتم اما از ساعت 22 تا پاسی از شب به گلزار شهدای گچساران رفتم و از آنها برای موفقیت در کار و مسئولیت خود یاری طلبیدم و روز آخر مسئولیتم نیز به گلزار شهدا رفتم و از شهدا خداحافظی کردم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اقدامات نفت و گاز در زمان از جمله پیگیری و افزایش بودجه زیرگذر گچساران از هفت میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان، تلاش‌های عدیده برای راه‌اندازی فرودگاه گچساران، برگزاری همایش‌های مختلف فرهنگی با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری، جلوگیری از نفت‌ریزی، حمایت از متخصصان و نخبگان گچسارانی شرکت در نتیجه ساختن دستگاه‌های چاه‌پیما، تفکیک‌گر همچنین ساخت و تولید برخی از قطعات تحریم شده و محقق شدن 100 درصدی برنامه تولید را از جمله اقدامات و افتخارات دوران مسئولیت خود عنوان کرد.

مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ساماندهی نیروهای پیمانکاری، فرهنگ‌سازی تکریم و حفظ حرمت ارباب رجوع و کارکنان نفت و گاز، کسب رتبه برتر در زمینه نظام پیشنهادات را از دیگر افتخارات مسئولیت خود دانست و خاطرنشان کرد: کسب لوح تقدیر در زمینه حفظ محیط زیست از طریق کاهش نفت‌سوزی و نفت‌ریزی که از چندهزار بشکه به 112 بشکه در سال کاهش از دیگر افتخارات مسئولیت بنده به عنوان مدیرعامل نفت گچساران است.

انتهایپیام/82014/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول