اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت غله گلستان:

صنایع ذخیره‌سازی گندم گلستان دارای استانداردهای بین‌المللی است

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: صنایع ذخیره‌سازی گندم گلستان دارای استانداردهای بین‌المللی است.

صنایع ذخیره‌سازی گندم گلستان دارای استانداردهای بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‌پور در حاشیه بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل استان و هیئت همراه از صنایع ذخیره‌سازی سیلو ی گرگان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت استانداردسازی و رعایت اصول پدافند غیرعامل در ساخت و توسعه صنعت ذخیره‌سازی به ویژه گندم که یک کالای استراتژیک محسوب می شود لازم است تا بخش های مختلف اعم از دولتی، خصوصی و تعاونی که قصد ساخت و گسترش صنایع خود را دارند این اصول را در اولویت کاری قرار دهند.

وی تصریح کرد: مراکز ذخیره‌سازی گندم در گلستان طی سال های گذشته از رشد بی سابقه ای از حیث ظرفیت‌سازی برخوردار بوده است که در ساخت و توسعه تمامی آنها اصول بنیادین پدافند غیرعامل به طور کلی رعایت شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: توجه به مقوله پدافندغیرعامل درتمامی بخش ها به خصوص صنعت ذخیره سازی غلات که تامین کننده غذای اصلی هموطنان است بسیار حیاتی توصیف می‌شود و کاهش آسیب‌پذیری در قبال تهدیدات را به دنبال خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور یادآور شد: دنیای امروز، دنیای اطلاعات، توام با تکنیک ناشی از خلاقیت و ابتکار است و باید برای جلوگیری از تهدیدات دشمن در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، در عرصه حضور داشته و همچون گذشته این تهدیدات را خنثی کنیم.

حسین‌پور افزود: طبق مطالعات و تحقیقات صورت گرفته تمامی مراکز ذخیره سازی گندم و صنایع تبدیلی آرد در استان گلستان متناسب با سطح زیرکشت و میزان جمعیت همان منطقه با رعایت استانداردهای لازم ساخته شده است.

شایان ذکر است طی این بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان از تاسیسات، تجهیزات و امکانات سیلوی 16 هزار تنی گرگان بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/2307/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول