اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

مسابقات آزاد کشور فرصت مغتنمی برای افزایش تجربه پینگ‌پنگ‌بازان قم بود

نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم حضور در رقابت‌های آزاد و رده‌بندی قهرمانی نونهالان دختر کشور را فرصت ارزنده‌ای برای افزایش تجربه پینگ‌پنگ‌بازان قم دانست.

مسابقات آزاد کشور فرصت مغتنمی برای افزایش تجربه پینگ‌پنگ‌بازان قم بود

آزاده مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان رقابت‌های آزاد و رده‌بندی نونهالان دختر کشور به میزبانی پایتخت تاریخ تمدن کشورمان یعنی همدان برگزار شد.

وی افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات آزاد و رده‌بندی نونهالان دختر کشور در حالی رقابت‌های خود را در همدان برگزار کردند که از قم نیز تیمی متشکل از دختران آینده‌دار پینگ‌پنگ قم به مصاف حریفان رفتند و در مجموع حضور خوبی داشتند.

نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم یادآور شد: همدان در حالی میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت که این پیکارها در سالن 6 هزار نفری انقلاب این شهر با حضور 105 بازیکن از 20 استان کشور در رقابت‌های آزاد و رده‌بندی نونهالان دختر ایران به انجام رسید.

وی ابراز کرد: در این رقابت‌ها که به سر داوری پوران رحیمی و افسانه شریفیان و سرپرستی ابوطالبیان انجام شده علاوه بر تیم پینگ‌پنگ دختران قم،‌ تیم‌های اصفهان، فارس، گلستان، تهران، هرمزگان، کرمان، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، مرکزی، مازندران، خوزستان، البرز، خراسان رضوی، قزوین، کرمانشاه، کردستان و همدان حضور داشتند.

مهدوی در ادامه به نحوه برگزاری این دوره از مسابقات پینگ‌پنگ آزاد و رده‌بندی نونهالان کشور اشاره کرد و عنوان داشت: در دور نخست این پیکار ها شرکت‌کنندگان در غالب 35 جدول سه نفره به رقابت پرداختند که از هر جدول یک پینگ‌پنگ‌باز به مرحله بعد راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: دور دوم این مسابقات نیز با حضور مدعیان در یک جدول حذفی 64 نفره برگزار شد و رقبا در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که بعد از چهار بازی حذفی، هشت نفر مستقیم وارد دسته برتر پینگ‌پنگ دختران نونهال کشور شدند و دو نفر باقیمانده از جدول بازنده‌ها به جمع آنها اضافه شدند.

نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم با بیان اینکه در نهایت 14 پینگ‌پنگ‌باز نونهال به دسته برتر این پیکارها راه یافتند، اضافه کرد:‌ نمایندگان البرز، تهران، فارس، مرکزی،‌ خوزستان، آذربایجان غربی،‌ هرمزگان و کرمان به این موفقیت دست یافتند.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول