اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه ناحیه تاکستان اعلام کرد

پیشرفت 50 درصدی ساخت سالن 9 دی سپاه تاکستان

معاون فنی مهندسی سپاه ناحیه تاکستان از پیشرفت 50 درصدی سالن 9 دی سپاه این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 50 درصدی ساخت سالن 9 دی سپاه تاکستان

حمزه‌علی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: طرح احداث ساخت سوله‌های صالحین از سال گذشته توسط سپاه به مرحله اجرا گذاشته شده است.

معاون فنی مهندسی سپاه ناحیه شهرستان تاکستان افزود: بر این اساس احداث سوله‌های صالحین در رده‌ها و حوزه‌های مقاومت به ازای هر واحد یک سوله در نظر گرفته شده است.

قیداری اضافه کرد: احداث سوله‌های صالحین نیز بر همین مبنا از سال گذشته توسط سپاه ناحیه شهرستان تاکستان آغاز شده است.

وی به رفع مشکلات مرتبط با تهیه قطعات و زمین برای احداث سوله‌های صالحین اشاره کرد و افزود: کار احداث 9 سوله صالحین در 9 حوزه مقاومت در سطح شهرستان تاکستان از سال گذشته کلید خورده است.

معاون فنی مهندسی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان ادامه داد: از 9 سوله یاد شده کار احداث دو سوله در شهر تاکستان و مابقی سوله‌ها در بخش‌ها آغاز شده است.

قیداری به پیشرفت فیزیکی 50 تا 80 درصدی سوله‌های در حال احداث سپاه ناحیه تاکستان اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 10 میلیارد ریال تاکنون در سطح پوشش برای احداث این سوله‌ها اعتبار صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته عملیات دیوارکشی شامل این هزینه‌کرد اعتباری نشده است.

معاون فنی مهندسی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان افزود: بر این اساس پیشرفت فیزیکی تمام سوله‌ها نیز تاکنون بیش از 50 درصد بوده است.

معاون فنی مهندسی سپاه ناحیه تاکستان از اتمام عملیات دیوارکشی سوله‌های ورزشی خرمدشت و نرجه و اجرای کف‌پوش نهایی این سالن‌ها خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر عملیات کف‌پوش و دیوارکشی سوله‌های اسفرورین، نیکویه، برادران تاکستان، ضیاآباد، خرمدشت و فارسجین نیز آغاز شده است.

قیداری ادامه داد: همچنین کار احداث سالن 9 دی شهر تاکستان در کنار احداث 9 سالن صالحین دیگر از سال گذشته آغاز شده است.

معاون مهندسی سپاه ناحیه شهرستان تاکستان ادامه داد: سوله‌های یک‌هزار و 200 متری با طراحی چند منظوره آمادگی پذیرایی از مراسم‌های مختلف در قالب سالن آمفی‌تئاتر را دارد.

قیداری از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی سالن 9 دی شهر تاکستان و اجرای عملیات سقف‌‌سازی این پروژه عمرانی خبر داد و گفت: با توجه به اختصاص زمین از سوی شهرداری کار احداث سالن تیراندازی با تیر جنگی نیز جزو اولویت‌های این معاونت قرار داشته است و این سالن جزو طرح‌های استاندارد کشوری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/77005/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول