اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی استان هرمزگان خبر داد

خرید 20 هزار تن محصول کشاورزی در هرمزگان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان هرمزگان گفت: 20 هزار تن انواع محصولات کشاورزی با ارزشی بالغ بر 504 میلیارد ریال از ابتدای امسال‌ تاکنون به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان استان خریداری شده است.

خرید 20 هزار تن محصول کشاورزی در هرمزگان

حمزه رادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد اظهار کرد: گندم، کلزا، ذرت، سبوس، هندوانه، سیب زمینی، میگو، مرغ و ... از مهم‌ترین محصولات کشاورزی بوده که به صورت تضمینی و توافقی از سوی شبکه تعاون روستایی استان هرمزگان خریداری شده است.

وی ادامه داد: امسال در خریدهای محصولات کشاورزی اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ به طوری که در برخی از محصولات مثل خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته افزایش شش برابری داشته‌ایم که در قالب عاملیت خرید شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان مباشر دولت خریداری شده است.

رادمنش با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته برای جایگزینی خریدهای توافقی به جای خریدهای تضمینی اضافه کرد: با اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر لازم در راستای جایگزینی خریدهای توافقی به جای خریدهای تضمینی سعی داریم تا علاوه بر جلوگیری از ضرر و زیان‌های دولت، رضایتمندی تولیدکنندگان را نیز افزایش دهیم.

وی در ادامه از ایجاد 4 مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شش ماه نخست سال‌ جاری خبر داد و افزود: تا پایان سال جاری سه مرکز دیگر به منظور عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در سطح استان راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال‌ جاری بیش از چهار هزار تن آرد روستایی در سطح روستاهای استان توزیع شده است. 

انتهای پیام/88002/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول