اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

آغاز به کار سومین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی

دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی گفت: سومین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی با شش اثر امروز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار سومین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی

محمد میامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سومین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی با نام فطرت به میزبانی زندان قاین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سومین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی 30 و 31 شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.

شرکت 6 اثر در سومین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی

دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی با بیان این‌که این جشنواره صبح امروز کار خود را با شش اثر آغاز کرده است، افزود: در این جشنواره دو اثر از زندان مرکزی بیرجند، دو اثر از زندان قاین، یک اثر از زندان فردوس و یک اثر از طبس شرکت کرده‌اند.

میامی نقش قرآن و نماز در رفتار و اصلاح و تربیت زندانیان، حماسه سیاسی و اقتصادی و موضوعات آزاد را از موضوعات این جشنواره عنوان کرد و گفت: این جشنواره با رویکرد اصلاح و تربیت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره یک اثر با موضوع نقش قرآن و نماز در رفتار و اصلاح و تربیت زندانیان و پنج اثر با موضوعات آزاد شرکت کرده‌اند.

حضور سه داور از اساتید تئاتر خراسان جنوبی در سومین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی

مدیر زندان قاین با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود، متذکر شد: چهار اثر در بخش تئاتر صحنه‌ای و دو اثر در بخش تئاتر خیابانی شرکت کرده‌اند.

میامی یادآور شد: نخستین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی با نام ولایت در سال 90 و دومین دوره جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی با نام کرامت در سال 91 برگزار شده است.

وی از حضور سه داور از اساتید تئاتر خراسان جنوبی در این جشنواره خبر داد و گفت: اثرات برگزیده در مرحله استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر زندانیان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مرحله کشوری سومین جشنواره تئاتر زندانیان مهرماه سال جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول