اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید سعید قربان

طرح احسان زائر از سوی کمیته امداد خراسان شمالی اجرا می‌شود

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از اجرای طرح احسان زائر در استان به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.

طرح احسان زائر از سوی کمیته امداد خراسان شمالی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، محمدعلی اکبریانی با بیان اینکه طرح احسان زائر در قالب توزیع نذورات و ولیمه‌های حجاج به منظور توسعه انفاق و نیکوکاری اجرا می‌شود، افزود: زائران بیت ا... الحرام و همچنین زائران اهل بیت می‌توانند، بخشی از نذورات قربانی و ولیمه خود را برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد هدیه کنند .

وی تصریح کرد: طرح احسان زائر جهت مساعدت به رفع مشکلات محرومان انجام می‌شود و تمام وجوهی که از این طریق به دست می‌آید، در جهت رفاه ایتام و مددجویان تحت حمایت هزینه خواهد شد .

اکبریانی هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی و هدایت هزینه‌های جانبی زائرین برای ارتقاء سطح زندگی محرومان و نیازمندان عنوان کرد و گفت: سازماندهی حمایت‌های مادی و معنوی حجاج در جهت رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند، تقویت و توسعه مشارکت حجاج نیکوکار و خیر در جهت حمایت از محرومان جامعه اسلامی و احیاء سنت حسنه الهی و ارزشی انفاق سفر حج از دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی اظهار کرد: در طول سال گذشته حجاج نیکوکار رقمی بالغ بر 40 میلیون ریال به این نهاد کمک داشتند.

اکبریانی با بیان اینکه امسال نیز در قالب اجرای طرح احسان زائر جلسه هماهنگی با حجاج اعزامی از استان برگزار شد، اضافه کرد: این جلسه به منظور تبیین و تشریح طرح احسان زائر برای حجاج صورت گرفت که امید است با همکاری حجاج در سال جاری شاهد رشد بیش از پیش احسان برای رفع نیاز محرومان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با شبکه گسترده مددکاری در اقصی نقاط استان و شناسایی نیازمندان واقعی جامعه آمادگی دارد به عنوان رابط میان نیکوکاران و نیازمندان، کمک‌های حجاج را در قالب وجوه نقدی و یا غذای گرم و همچنین گوشت قربانی و یا بسته‌های غذایی جمع آوری و در اسرع وقت برای محرومان و ایتام نیازمند جامعه توزیع کنند.

انتهای پیام/63002/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول