اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دربی حساس تبریز برنده نداشت

شاگردان شمسایی حریف تیر دروازه نشدند

دو تیم همشهری فوتسال دبیری و شهرداری در یک بازی حساس به تساوی 3 بر 3 دست یافتند.

شاگردان شمسایی حریف تیر دروازه نشدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور امشب تیم شهرداری تبریز در سالن پورشریفی میزبان تیم دبیری تبریز بود.

در ابتدای این بازی و در همان دقیقه یک تیم دبیری تبریز با شوت راه دور فرهاد فخیم به گل دست یافت؛ در دقیقه 12 مسلم رستمی‌ها با یک شوت توپ را به تور تیم دبیری رساند تا نتیجه برابر شود؛ مسلم رستمی‌ها در دقیقه 17 از نقطه پنالتی دوم گل دیگری را برای تیم شهرداری به ثمر رسانده و در دقیقه 19 وحید شفیعی نتیجه را 3 بر 1 کرد.

بازیکنان تیم دبیری که نتیجه را باور نداشتند در ثانیه‌های پایانی از کرنر فرهاد فخیم و شوت سر ضرب جواد اصغری مقدم یکی از گل‌های خورده را پاسخ دادند.

در نیمه دوم تیم دبیری تبریز برای جبران گل خورده تیم میزبان را تحت فشار گذاشته و بارها موقعیت به دست آوردند اما تیر دروازه مانع از ورود توپ تیم دبیری به دروازه شهرداری شد؛ در این بازی توپ شمسایی سه بار و مومن، سنگ سفیدی و اصغری مقدم نیز یک بار به تیر دروازه تیم میزبان برخورد کرد.

در نهایت حملات تیم دبیری در دو دقیقه پایانی نتیجه داده و وحید شمسایی با ضربه سر توپ را به تور تیم شهرداری رساند.

در این بازی جواد اصغری مقدم و بهروز جعفری از تیم دبیری و مرتضی عزتی از تیم شهرداری کارت زرد گرفته و اسماعیل تقی‌پور مربی تیم شهرداری نیز در اواخر نیمه دوم از سوی داور مسابقه از میدان اخراج شد.

با این تساوی تیم دبیری 7 امتیازی شده و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر بعد از تیم گیتی پسند در مکان دوم قرار گرفت؛ هلال احمر با 6 امتیاز و شهرداری تبریز با 4 امتیاز تیم‌های پنجم و ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور هستند. 

اسامی تیم دبیری تبریز:

وحید شمسایی، جواد اصغری مقدم، حمید رضا ابراری نیا، فرهاد فخیم، بابک اکبری، محمد قاسمی، محمد رضا سنگ سفیدی، بهروز جعفری، نادر حنیفی، رضا موثق، محمدرضا گلزاده، نصرالله مومن.

سرمربی: وحید شمسایی

مدیر فنی: امیر شمسایی 

اسامی تیم شهرداری تبریز:

یعقوب فیل گوش، هاتف قنبری، بابک نصیری، رامین رستمیان، هاشم امن زاده، مهرداد جابری، مسلم رستمی‌ها، افشین سپه، حامد حسین زاده، وحید شفیعی، بهنام عطایی، مرتضی عزتی،

سرمربی: اسماعیل تقی‌پور

سرپرست: محمدحسین حیدرزاده

نماینده فدراسیون: حسن تیموری

ناظر داوری: نعمت الله کریمی

داور: سید پژمان رضایی

داور دوم: علیرضا مرتضایی

داور سوم: رضا فلاح زاده

وقت نگهدار: مصطفی زینی

انتهای پیام/60002/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول