اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هلال‌احمر شگفتی‌ساز هفته دوم

دبیری صدرنشین لیگ برتر شد

هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور با شگفتی‌سازی تیم هلال احمر و صدرنشینی تیم دبیری تبریز به اتمام رسید.

دبیری صدرنشین لیگ برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور تیم هلال‌ احمر در خانه میزبان تیم شهرداری تبریز بود که این بازی پر افت و خیز با نتیجه 5 بر 4 به سود تیم هلال احمر به اتمام رسید.

هلال ‌احمر در هفته اول مغلوب دبیری تبریز شده بود و شهرداری نیز با نتیجه 6 بر 2 تیم تاسیسات دریایی را مغلوب کرده بود. هر دو بازی سال گذشته تیم‌های هلال احمر و شهرداری به سود تیم شهرداری به اتمام رسیده بود تا به نوعی شاگردان خبیری انتقام شکست‌های سال گذشته را گرفته باشند. در این بازی شهرام شریف‌زاده هت تریک کرده و سه گل را به ثمر رساند.

با این نتیجه هلال احمر با 3 امتیاز به رده نهم صعود کرد و شهرداری نیز با همین امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان پنجم قرار گرفت.

اما تیم مدعی دبیری دومین بازی خود را نیز با برتری به اتمام برده و سه امتیاز شیرین را کسب کرد.

تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور در خانه خود فرش آرا مشهد را با نتیجه 6-3 شکست داد. این بازی که در سالن علوم پزشکی تبریز و با حضور نزدیک به 2 هزار تماشاگر انجام پذیرفت نهایتا با نتیجه 6 به 3 به سود تیم دبیری به اتمام رسید. با این پیروزی تیم دبیری صدرنشین هفته دوم لیگ برتر فوتسال شد.

گل‌های تیم فوتسال دبیری در این بازی را بابک اکبری (دقیقه 3)، محمد قاسمی (5)، نصرالله مومن (8)، فرهاد فخیم (10)، وحید شمسایی (21) و جواد اصغری مقدم (32) به ثمر رساندند. تیم فرش آرا نیز در دقایق 4، 8 و 28 توسط ناصر عجم، ایمان احمدی و قدرت بهادری موفق به گلزنی شد. نیمه اول این دیدار با نتیجه 4-2 به سود دبیری به اتمام رسیده بود.

تیم دبیری تبریز با 11 گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر را به خود اختصاص داده و با 4 گل خورده نیز دومین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارد. همچنین با تفاضل مثبت 7 بهترین تفاضل گل مربوط به تیم دبیری تبریز می‌باشد.

تیم فوتسال دبیری تبریز سال گذشته نیز هر دو بازی رفت و برگشت مقابل فرش آرای مشهد را به سود خود به پایان داده بود.

انتهای پیام/60002/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول