اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار عراقی برگزار می‌شود

یادواره شهدای قاقازان در هفته دفاع مقدس

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: با حضور سردار عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه یادواره گرامیداشت شهدای قاقازان غربی تاکستان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

یادواره شهدای قاقازان در هفته دفاع مقدس

حسین ساروخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: بهره‌گیری از فضایل و اوصاف معنوی شهدا در تمام عرصه‌ها سبب پیشتازی و ارتقای انگیزه عاطفی افراد شده و گام اثرگذاری در راستای کسب رضای‌الهی به حساب می‌آید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با بیان اینکه گرامیداشت و نکوداشت اولیای الهی و بزرگان اسلامی نباید به زمان و مکان خاص محدود باشد، ابراز داشت: تمام کارگزاران و متولیان در پست‌ها و مناصب اجرایی لازم است تا برای حفظ سیره و سبک زندگانی شهدای گرانقدر اسلامی تلاش کرده و همواره در پی خدمات‌رسانی به مردم به ویژه جامعه ایثارگران باشند.

وی از برگزاری یادواره شهدای منطقه دودانگه سفلی شهرستان تاکستان هم‌زمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این یادواره از ساعت 15 روز جمعه پنجم مهر‌ماه با حضور و سخنرانی سردار نوعی اقدم معاون سابق وزارت کشور در روستای سکزناب از توابع بخش ضیاآباد شهرستان تاکستان برگزار می‌‌شود.

ساروخانی بیان کرد: همچنین به مناسبت هفتمین سالگرد رحلت آیت‌الله سیدحسن موسوی شالی یادواره شهدای شهر شال نیز چهارم مهر‌ ماه جاری با سخنرانی سردار فضلی جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین از ساعت 15 در مسجد جامع شهر شال برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان در پایان از برگزاری یادواره گرامیداشت شهدای قاقازان غربی شهرستان تاکستان با سخنرانی سردار عراقی جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران خبر داد و افزود: این مراسم هم‌زمان با پنجشنبه چهارم مهر ماه از ساعت 10 صبح در روستای قلات برپا می‌شود.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول