اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر تئاتر گیلان:

نبود سالن بزرگ‌ترین مشکل تئاتر گیلان است

بازیگر گیلانی تئاتر و تلویزیون گفت: نبود سالن بزرگ‌ترین مشکل تئاتر گیلان است.

نبود سالن بزرگ‌ترین مشکل تئاتر گیلان است

مهرداد بخشی امروز در حاشیه اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت بزرگ‌ترین مشکل تئاتر این استان را نبود سالن مناسب اجرا ذکر کرد.

وی با بیان اینکه ارشاد استان‌های دیگر در این زمینه از نهادهای مختلف کمک می‌گیرند، اظهار کرد: شورا و شهرداری می‌توانند در ساخت سالن مناسب تئاتر برای اجرای نمایش در گیلان کمک کنند.

برنده برتر بازیگر نقش اول مرد نمایش «کابوس‌های دنباله‌دار»، ادامه داد: حمایت‌ها از تئاتر در گیلان بسیار ضعیف است و اداره کل ارشاد نمی‌تواند به تنهایی برای تئاتر هزینه کند و نیاز به حمایت ارگان‌های مختلف دارد.

وی، ادامه داد: در گیلان کارگردان‌های بسیار حرفه‌ای و خوبی هستند که به لحاظ مالی و تأمین نشدن، مجبور شدند کار تئاتر را کنار بگذارند.

بخشی، حمایت بیشتر از تئاتر را مورد تأکید مسئولان مربوطه قرار داد و گفت: شکوفایی تئاتر گیلان در حمایت بیشتر از این هنر است.

وی درباره فعالیت خود تصریح کرد: 16 سال است کار تئاتر می‌کنم و از سال 76 تا 82 در گیلان فعالیت تئاتر انجام دادم و از آن سال تاکنون با کارگردان‌های تهران کار می‌کنم.

برنده برتر بازیگر نقش اول مرد نمایش «کابوس‌های دنباله‌دار»، به استقبال زیاد مردم از این نمایش در رشت اشاره کرد و یادآور شد: این تئاتر نمایش خوبی با شیوه‌های متفاوت بود و به دور از کلیشه‌ای‌ بودن اجرا شد و سعی کردیم فضا خلاقانه باشد.

وی، افزود: اجرا بسیار خوب انجام شد و تماشاگران به دفعات برای دیدن این نمایش می‌آمدند که برای ما بسیار جالب بود.

بخشی، درباره فیلم جدید و تلویزیونی خود، اظهار کرد: در مهر امسال فیلم «خانه‌ای روی تپه» با کارگردانی داریوش باری و بازیگری فاطمه گودرزی، مهران رجبی، آتیلا پسیانی، زیبا بروفه و... از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش فارس، مهرداد بخشی امروز در مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر گیلان رتبه نخست بازیگر اول مرد نمایش کابوس‌های دنباله‌دار و تندیس جشنواره را به دست آورد.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول