اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار فارس

پروژه 8 هزار واحدی مسکن مهر رامجرد افتتاح شد

در مراسمی با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس و جمعی از مسئولان پروژه هشت هزار و 49 واحدی شهر رامجرد شهرستان مرودشت به بهره‌برداری رسید.

پروژه 8 هزار واحدی مسکن مهر رامجرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، در این مراسم مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مرودشت اظهار داشت: در شهر رامجرد بنیاد مسکن تاکنون به 31 نفر، تسهیلات 200 میلیون ریالی مسکن مهر خود‌مالک پرداخت کرده است .

محمود عباسی با بیان اینکه از این تعداد 23 واحد به اتمام رسیده است، افزود: تاکنون برای 799 واحد مسکن مهر تسهیلات 200 میلیون ریالی تخصیص داده شده و برای 11 هزار و 633 واحد مسکونی روستایی نیز تسهیلات مسکن روستایی اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی 9 هزار و 382 واحد مسکونی به متراژ زیربنای کل یک‌میلیون و 210 هزار و 278 متر مربع شروع شده است و 8 هزار و 49 واحد پایان کار خود را اخذ کرده‌اند.

عباسی بیان کرد: مجموع تسهیلات تخصیصی به این واحدها 94 میلیارد تومان بوده که به تفکیک سهم مسکن روستایی 74 میلیارد تومان و سهم تخصیصی تسهیلات و مسکن شهری 20 میلیارد تومان بوده و این تسهیلات با سود چهار درصد در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

به گزارش فارس، در این مراسم مهندس علی اکبر افکاری معاون توسعه و برنامه‌ریزی استانداری فارس به صورت نمادین پروژه 8 هزار و 49 واحدی مسکن را در شهر رامجرد افتتاح کرد.

در این مراسم یدالله حسینی فرماندار مرودشت از اقدامات بنیاد مسکن تقدیر کرد.

انتهای پیام/2448/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول