اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره بانک مسکن خبر داد

قرارداد 480 هزار میلیارد ریالی بانک مسکن جهت احداث مسکن مهر

عضو هیئت مدیره بانک مسکن گفت: برای احداث دو میلیون و 400 هزار واحد مسکن مهر تا به امروز 480 هزار میلیارد ریال قرارداد منعقد شده و 400 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

قرارداد 480 هزار میلیارد ریالی بانک مسکن جهت احداث مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، ‌یوسف مرتضایی در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد این بانک در اعطای تسهیلات به منظور ساخت و ساز مسکن، اذعان داشت: ظرف مدت چند سال گذشته قشر عظیمی از هموطنان ضعیف جامعه را صاحب مسکن کرده‌ایم و دعای خیر آنها همیشه پشت سر همکاران خواهد بود.

وی به پرداخت 210 هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک مسکن اشاره کرد و افزود: 98 درصد این میزان تسهیلات در بخش مسکن بوده ‌که در به حرکت در‌آوردن موتور محرکه اقتصاد کشور که همان تولید مسکن می‌باشد نقش بسزایی داشته است.

وی گفت: یک میلیون و 400 هزار خانوار با استفاده از تسهیلات بانک مسکن یا صاحب سرپناه شده‌اند و یا واحد مسکونی خود را تعمیر کرده‌اند.

مرتضایی به طرح ملی مسکن مهر اشاره کرد و گفت: برای احداث دو میلیون و 400 هزار واحد مسکن مهر تا به امروز 480 هزار میلیارد ریال قرارداد منعقد شده و 400 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

عضو هیئت مدیره بانک مسکن افزود: از این تعداد واحد 440هزار واحد به احداث مسکن روستایی اختصاص داشت که برگ زرینی بر افتخارات همکاران ما در بانک مسکن است‌.

‌مرتضایی ادامه داد: از ابتدای سال 1389 تا پایان تیرماه 1392 مبلغ 212 میلیارد و 574 میلیون ریال تسهیلات در سیستان و بلوچستان به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول