اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور صورت می‌گیرد

برگزاری طرح بزرگ قرآن در خانواده در کاشان

مدیر عامل مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی و هنری کاشان از برگزاری طرح بزرگ قرآن در خانواده توسط این مؤسسه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

برگزاری طرح بزرگ قرآن در خانواده در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام علی باغستانی امروز در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره ورزشی ستاد ورزش مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی ‌کاشان اظهار داشت: بالغ بر 12 هزار نفر در قالب 220 کانون فرهنگی هنری، تحت پوشش مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه، از این 220 کانون حدود 60 کانون تخصصی در زمینه‌های مهدویت، غدیر، قرآنی و ورزشی فعالیت دارند بیان داشت: در این کانون‌ها نزدیک به 180 مربی دارای مدرک و کد، تحت پوشش این مؤسسه فرهنگی قرار دارند.

این مسئول، از برگزاری طرح بزرگ قرآن در خانواده توسط مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان خبر داد و افزود: این طرح در آینده نزدیک برای نخستین‌بار در کشور در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

به گفته وی، طرح بزرگ قرآن در خانواده، طرحی است که در صورت اجرا، می‌تواند درمان بسیاری از مشکلات اجتماعی در جامعه باشد.

باغستانی، همچنین برگزاری دوره‌های تخصصی مهدویت ویژه خواهران را یکی از دیگر از فعالیت‌های مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان اعلام و تصریح کرد: در این طرح که برای نخستین‌بار در شهرستان کاشان برگزار شد 67 نفر از خواهران دانش آموخته آموزش عالی شرکت داشتند.

وی همچنین متذکر شد: مراسم افتتاحیه مرحله تکمیلی دوره تخصصی مهدویت ویژه خواهران و برادران در مهرماه سال جاری با حضور آیت‌الله کلباسی و جوادی آملی برگزار می‌شود.

مدیر امور ورزش مؤسسه هم‌اندیشی‌ کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان نیز در این خصوص با اشاره به حضور 80 کانون فرهنگی و هنری این شهرستان در برنامه‌های ورزشی تابستان امسال گفت: سال گذشته اعضای کانون‌های فرهنگی تحت پوشش این مؤسسه در پنج رشته ورزشی فعالیت داشتند که با گسترش فعالیت‌های ورزشی این تعداد رشته در تابستان امسال به 10 رشته افزایش یافت.

مهدی انصاری گفت: برنامه‌های آموزشی شنا برای هنرجویان دختر و پسر در دو استخر مروارید و دانشگاه علوم پزشکی، شنای تفریحی برای 2 هزار و 500 نفر خانم و آقا، مدرسه فوتبال با تحت پوشش قرار دادن 120 نفر هنرجو، مدرسه رزمی، تنیس روی میز، والیبال و  فوتسال از جمله برنامه‌های ورزشی بود که توسط ستاد ورزش مؤسسه هم‌اندیشی ‌کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان در تابستان سال جاری برای اعضای کانون‌های تحت پوشش برگزار شد.

وی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان شهرستان کاشان در تعطیلات تابستانی را از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های ورزشی  کانون‌های تحت پوشش این مؤسسه اعلام کرد و گفت: تابستان امسال نزدیک به 20 هزار نفر از 80 کانون فرهنگی و پایگاه بسیج شهرستان کاشان تحت پوشش برنامه‌های ورزشی مؤسسه هم‌اندیشی قرار گرفتند.

آیین اختتامیه جشنواره ورزشی ستاد ورزش مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان با حضور خانواده‌های هنرجویان و همراه با برنامه‌های متنوع و اهدای جوایز تیم‌ها و نفرات برتر ورزشکاران رشته‌های مختلف در سالن آمفی‌ تئاتر دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/2406/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول